רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

יזמי מתחם שנלר שוב בצרות, והפעם איסור חדש של העדה החרדית נגדם



מאת עדה'ניק

אם חשבנו על תקופה קצרה של שקט בכל הנוגע לבניה במתחם שנלר, נראה שהסאגה סביב הבניה במתחם שנלר מסרבת להסתיים.

לאחר כל המהומות סביב נושא הבניה וחילול הקברים בפרויקט 'מרום ירושלים' שבמתחם שנלר, אז היינו עדים לאיסורים חמורים שהוכרזו נגד יזמי ומנהלי הפרוייקט, וכאשר היה נראה אולי שהענינים השתתקו, כעת פרשיה נוספת צצה למול ראשי ומנהלי הפרויקט, מלחמה גדולה שמתנהלת נגדם מטילה צל כבד על כל הפרויקט בעתיד.

בימים אלו פורסמה קריאת בד"ץ העדה החרדית בהתראה חמורה ליזמי פרויקט מרום ירושלים במתחם שנלר, ובה הם כותבים שכאשר "הוצג בפני הביד"צ תוכניות לפתיחת קומות מסחר ברחוב מלכי ישראל - חומת מתחם שנלר", וכבר הופיעו בפני הבד"ץ רבנים וראשי מוסדות התורה שהתריעו על הסכנה הנוראה שבדבר, וביקשו לאסור את התוכנית בכל חומר.
חברי בד"ץ העדה החרדית קובעים במכתבם באזהרה חמורה "ובאם ח"ו יפתחו שם עוד מקומות מסחר, יאסרו הביד"צ על המשכירים והסוחרים להפעיל שם חנויות ובתי עסק ומסחר, וכן שלא לקנות שם".

ביקשנו את תגובת היזמים בפרויקט מרום ירושלים במתחם שנלר, והללו מסרו לנו כי אינם מתרשמים מכל האיסורים והמודעות שמתפרסמים נגדם חדשים לבקרים, הם מוסיפים ואומרים כי כשם שהאיסור החמור על כל המתחם עד כדי איסור הנאה מוחלט שהוכרז בשנה החולפת, חלף וגווע בקול דממה דקה, כמו כן הם אומרים עכשיו ברי להם שהאיסור הנוכחי לא יחזיק מעמד זמן רב, הם בטוחים כי בתשלום לגורמים הנכונים הם יצליחו להשתיק את כל המהומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.