כפי שנוכחתי לדעת הינך מודאג וקובל על מצבם של – מלא אברכים
שלא קיבלו את מה שרצו – ותוהה אני לדעת האם כל אותם מלא האברכים מנהלים
עסקים יותר מסועפים מלדוגמא מיילעך לנדמן שדי נחמד לו עם הסמארטפון הכשר או
שמא מחזיק הוא ביותר שטחים מראובן קוט שמסתדר מאוד יפה עם המכשיר הזה או
ר' מיילך פירר שמנהל קשרים חובקי עולם ואסיפות בינלאומיות ומספיק לו [אם יש
לו בכלל] המכשיר – עם ההשקפה הכפויה – של משה רינגל, או שמא להיות "משלוחן
ערב" של חנות חד פעמי או "סדרן סבונים" בסופרמרקט, אכן מצריך יותר נגישות
לאינטרנט מזה הנצרך לאלו הנ"ל.
אין אפילו מניין אנשים בגיל 35 [שיש להם כבר בן בישיבה קטנה]
שאינם סומכים בעיניים עצומות ושמחים על כל פעולות הוועד כולל פעולות של –
כח וטרור ולאיים על אברכים שיש להם ילדים במוסדות – על איזה – אנשים אשר לא
משתפים פעולה ולא מסכימים עם דעותיו – אתה מדבר על כמה בני מיעוטים שמזמן
היו אמורים להעיף אותם מבעלזא ועדיין מר"ש לא מאשר זאת, ובמקום שיכירו את
מקומם הנכון עדיין הם מעזים להפוך את העבירות שלהם לנורמות של כולנו.
ואפילו לאותם – אברכים מסויימים שקנו 2 מכשירים – גם עושה משה
רינגל את מלאכתו נאמנה ומבצע את דברי רש"י בפרשת שופטים וז"ל שופטים
דיינים הפוסקים את הדין, ושטרים "הרודין את העם במקל וברצועה עד שיקבל עליו
את דין השופט" – וגם אם עכשיו אלו האברכים עדיין צעירים הם עם רתיחת הדם
ברמת שיא ולפי ראות עיניהם עכשיו, אין זה נראה להם הוגן, אזי למענו ולמען
עתיד צאצאיו עוד יבוא היום וילדיו יגדלו ואז יודה גם הוא בצדקת הדברים,
וכדברי הרמב"ם בביאור ההלכה הידועה דכופין אותו עד שיאמר רוצה אני.
ולגופו של עניין.
משה רינגל הזה אין בעולם די לשלם לו על כל מה שהוא עושה
בעניין האינטרנט, במקום לשבת כמו "שיינע איד" וליהנות מהמעמד שלו הוא פועל
יומם ולילה ללא ליאות למען חיזוק גדרי הקדושה תוך כדי שהוא [לפעמים] מתבזה
אפי' בפני חבריו וידידיו הקרובים, במקום להצטלם על רקע של "חלוקה" כזו או
אחרת, ולרוץ מדינר יוקרתי אחד למשנהו כדי לקבל תעודות כבוד, הוא יושב
ומלכלך ידיו ומתקשר בצורה פרטית לכל אחד ואחד שאין לו פילטר ומסביר בנועם
שיח ובתקיפות למה הוא משתמש באינטרנט פרוץ ומשכנעו לשים פילטר.
כן הלואי והיה לנו עוד כמה כאלה שהיו כפי שהטבת להגדיר זאת –
לאט לאט כובשים עוד נושאים אשר לא נתנו להם גיבוי – והיו לוקחים לידיהם
תיקים שאף אחד אחר לא מוכן לגעת בהם.
אם הוא היה רוצה "שליטה וכבוד" הוא היה יכול להגיע כל יום
לרבע שעה לביהמ"ד ה"מרכזי" ולשוחח עם הציבור והיו עומדים מסביבו תורים יותר
ארוכים מאלו שיש בפורים אצל דן גרטלר, והיה בא על סיפוקו של שליטה וכבוד.
ובנוגע לשאלה מי שמו לאיש, מה הקשר בין מזכיר בית מר"ש לצהר.
נניח שאיזה אברך עם קצת כסף ממונטריאל או מלונדון היה עושה
בלאגן נגד זה ומארגן מחאה בוואטסאפפ וכדומה והיה מאיים על צהר שלא יוציאו
את הדיסק, אז הכל היה מובן ולגטימי ומתקבל על הדעת, אבל משעה שעשה זאת משה
רינגל אז פתאום מיד – צריכים לעצור את הטירוף - וכי לא תהא כהנת
כפנדקית.................?????? ????????
האם מר"ש צריך למנות מזכיר מיוחד לענייני "דסקים של צהר
ומיכאל שניצלר" או שמא באמצע התורה של ס"ג שבת לפני ר"ה בין האימרא של "די
פיש אין ים ציטערען לבין הקנייטש של "אפחד במעשי", מר"ש צריך לפרט ברחל בתך
הקטנה ולומר מ'טאר נישט הערן מיכאל שניצלר, ועד שזה לא יקרה כל דבר יוכר
כהתערבות בתחום לא לו – שיש להם אחראי בלעדי -ההיפך הוא הנכון, יפה מצידו
של משה שהוא לא הכניס את מר"ש לתמונה ולא השתמש בשמו לאיים על צהר שלא
יכניס את הקוויטל שלהם או משהו בדומה לא עשה שימוש בדובר שלום 2, אלא הלך
בשם משה רינגל הפרטי מדובר שלום 11 ואמר לצהר שלא מתאים שבעלזא מוציא דיסק
להייליגע טעג עם שירים של מיכאל שניטצלער.
ואגב גילוי נאות בנוגע לשאלה הקריטית – מי שמו לאיש – התשובה
הוא כך. מר"ש באופן אישי [כלומר בלי קידום חיצוני בשל היותו אח של מיהו או
בן של ההוא] מינה אותו לפני כ 18 שנה לכהן בתפקיד של – בסך הכל מזכיר –
ומאז ועד עתה זוכה הוא להיות נאמנו הקרוב של מר"ש בכל מיני נושאים עניינים
ושליחיות שונות, וב"ה עושה הוא את מלאכתו נאמנה בתשואות חן ולשביעות רצון
קדשו של מר"ש.
ולסיום לכל אלו החפצים ביקרו של הארגון הקדוש והיקר "צהר" אז
במקום להוציא כתבי פלסתר באינטרנט על משה רינגל ולכתוב של97.5 אחוז מ"ברכת
אהרן" יש להם סמארטפון, אנא תואילו בטובכם ותיגשו לאיש עם "המאור פנים"
ה"ה אהובם וידידם של כולנו הרב מנחם קליין והרימו את תרומתכם בכפלי כפליים
מכפי שתכננתם לתרום, למען אשר יוכלו להמשיך להגדיל שמו הגדול הגבור והנורא
ולקדש שמו יתברך בעולם.
הכו"ח למען כבוד העוסקים בצ"צ באמונה
י. ד. א.
ירושלים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.