רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 בספטמבר 2015

כ-30 אלף איש ישבתו השבת בעיר אומן



רבבות כבר הגיעו בימים האחרונים מישראל ומהעולם ועדיין בדרכם לציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב בעיר אומן באוקראינה לרגל ימי ראש השנה תשע"ו. בחברת הנסיעות 'אומן אקספרס' הפעילה באוקראינה גם במהלך כל ימות השנה תגברו את מערך הנסיעות משדות התעופה לעיר אומן.

ע"פ הנתונים כ-30 אלף איש ישהו כבר השבת בעיר אומן ובמוצ"ש וביום ראשון צפויים להגיע עוד כ-15 אלף איש. בשלב זה (ע"פ הפרסומים) לא נותרו כרטיסי טיסה למכירה בחברות הנסיעות הרשמיות עקב העלייה הדרסטית במכירת כרטיסי הטיסה.

"מרפאת אומן" בניהולם של הרב נחמן קליין והרב אביגדור לנדסמן מראשי סניף איחוד הצלה 'גליל' העניקה עד כה טיפול רפואי ראשוני ל-56 מקרים רפואיים. במרפאה נמצאים צוות מתוגבר ומקצועי של 10 רופאים מישראל ומארה"ב שהגיעו במיוחד לתת מענה מהיר ומקצועי לכל מי שיזדקק.

רפאל טובול יו"ר חברת הנסיעות אומן אקספרס מסר: "עקב העיכובים בטיסות (מחמת האובך בישראל) צפויים להגיע אלפי איש נוספים עד סמוך לכניסת השבת, כמידי שנה נערכנו לשרת את אלפי העולים לציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב זי"ע והתמקדנו בטנדרים מהירים שמאפשרים נסיעה לציון הקדוש תוך ישוב הדעת ונסיעה מהירה יותר. גם השנה מיקמנו את החניונים במיקום נוח להליכה לציון הקדוש ללא צורך לטפס בעלייה הקשה מיד עם הגעת הנוסעים לאומן".

צילומים אברמי צמח חדשות 24

לגלריה כנסו כאן:










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.