רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 בינואר 2015

ווארטים


״אני מרגיש טוב מטוב, כי התפייסתי עם העבר שלי, החלטתי להתמקד בהווה שלי, ולגלות אופטימיות לגבי העתיד שלי״.

עורך דין נפטר בפתאומיות מגיע לגן עדן.  הוא פונה למלאך בשער וכועס: "הייתי באמצע עבודה על תיק של מיליונים,  ואתם לוקחים אותי סתם כך?  ממה אני מת פתאום?  אני אתבע אתכם! מביט המלאך במחשב,  מחייך ואומר לעורך הדין:  מה אתה רוצה,  אני רואה פה שנפטרת בשיבה טובה סליחה??  משתומם עורך הדין,  אני בן ארבעים!!!"  יכול להיות,  צוחק המלאך,  אבל על פי חישוב שעות העבודה שחייבת את הלקוחות שלך,  אתה בן 172...

א שדכן האט אמאל געזאגט כ׳האב אויסגפירט א חמשה עשר
שידוך.
דע חתן איז א באקסער
דע שוויגער איז ביטער ווי א זית
די צוויי מחותנים זענען צוויי
הארטע ניסלעך
ציגעזאגט האבן זיי קעסט אין
געגעבען האבן זיי א פייג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.