רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 ביוני 2014

תלכו לעזאזל צעק הרבי מבעלזא על החסידים שהצטופפו סביבו כשהלביש את השטריימל לחתן

מאת בעלזער

כאן אני מצדיק את הרבי אם כי הלשון אינה נקיה, הם מגזימים בדחיפות והרבי מבעלזא לא אוהב שדוחפים אותו, ואין זה פלא שהוא התפרץ עליהם, אבל שפה שכזו, כאן השאלה האם היא מתאימה לרבי

גייטס אלע און עזאזל. [תלכו כלום לעזאזל] כך צעק הרבי מבעלז. הסיפור היה ביום ו' ערב שבת קודש כשבאו להלביש את השטריימל לחתן נכדת האדמו״ר מבעלז ומטבע הדברים היה ציבור גדול במיוחד מצד החתן שהם פעם הראשונה שם הגבאים ואנשי הבית ודחפו נורא, ולפתע האדמו״ר התפרץ מזעם וצעק על הדוחפים גייטס אלע און עזאזל. [תלכו כלום לעזאזל]

זו היתה הקבלת פנים לחתן ביום הראשון שנכנס לבית הרבי

4 תגובות:

  1. יש סיפורים מצדיקים הקודמים , שכשהיו' מדברים קללות ובאמת בתוך הקללות הי' טמון ברכות. במו שמצינו בגמ' בחז'ל ( איני זוכר המקום עכשיו)

    השבמחק
  2. מי שתמך במפלגה השמאלנית דגל התורה
    וחבר לאותו האיש מבני ברק שר"י , משלם בכך שפיו מכשילו, מי שחבר למי שנלחם נגד שלימות הארץ ונגד החסידים ובעיקר נגד קדוש ישראל, הרבי מליובאוויטש זי"ע, מגיע לו להתבזות ...

    השבמחק
  3. ולכן כשמרן אדמו'ר שליט'א אמר "גייט'ס אלע לעזאל" הכוונה היתה על הכלל שראל... דהיינו שנזכה במהרה לבנין ביהמ'ק ואז יתחדש עבודת הקרבנות בב'א וגם עבודת יוה'כ והשני שעירים אחד לה'ו ואחד לעזאזל

    השבמחק
  4. שטויות! לא מאמינה לשבבניקים שסיפרו לך על מילה כזו.
    הרוב לא יוציא מילה כזו מהפה.
    תתביישו לכם!
    בטח זה ה"חרדים" יענו שמסתובבים כמנהלי הבית סיפרו זאת, העיקר הרוב מחזיק אותם בביתו כדי שלא ילכו באמת לעזאזל...
    איכס! נמאסתם חסידים שוטים!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.