בשעות הקרובות יובילו המחותנים בבעלזא את ילדיהם לחופה, וכאן המקום לאחל מזל טוב לחסידי בעלזא, ולהבדיל בין הטמא לטהור, בין החסידים בבעלזא שרובם הגדול יהודים טובים אהובים ואהודים, לבין אותה קבוצה מטורפת ומושחתת
כאן המקום להבהיר, כי בכל עת שאני כותב בענייני בעלזא הכוונה היא רק לאותם מי שגורמים לבעלזא את השם הרע, עושים מעשים אשר לא ייעשו, ולא חלילה לחסידים עצמם שהיו שמחים אם היו מחליפים את אותה קבוצה שגורמת למצב הזה. חבל שהרבי מבעלזא מוקף ביצורים כאלו, ואני מבין שקשה להחליפם מפני שאף אחד לא מחפש צרות, מדובר במי שהם בפנים עשרות שנים ומכירים את הכל מתוך תוך ואין עוד מי כמותם שיכולים להרוס ברגע את כל אשר בנו
ובכל זאת אסור שהשחיתות הזו תהפוך לחסידות, צריך לדעת להבדיל בין מעשי השחתה לבין חסידות, מעשיהם של שמעון וואלף קליין ועוד כמה עמו הם מעשים חמורים ואסורים ובזה יש להלחם ועד הסוף לעצור עד כמה שאפשר את הנגע הזה, אבל יחד עם זאת כשחסידות בעלזא שמחה, משתתף אני בשמחתם, אני שמח לראות שמי שסאטמאר ו'העדה החרדית' ביקשו לפני עשרות שנים להכחידם לא רק שלא הצליחו אלא זו הפכה להיות מרכז ענק. מזימת סאטמאר ו'העדה החרדית' לא הצליחה, וכשבעלזא שמחה אני שמח יחד עימם, ומאחל לרבי למחותנים למשפחה ולכל החסידים ברכת מזל טוב
כאן המקום להבהיר, כי בכל עת שאני כותב בענייני בעלזא הכוונה היא רק לאותם מי שגורמים לבעלזא את השם הרע, עושים מעשים אשר לא ייעשו, ולא חלילה לחסידים עצמם שהיו שמחים אם היו מחליפים את אותה קבוצה שגורמת למצב הזה. חבל שהרבי מבעלזא מוקף ביצורים כאלו, ואני מבין שקשה להחליפם מפני שאף אחד לא מחפש צרות, מדובר במי שהם בפנים עשרות שנים ומכירים את הכל מתוך תוך ואין עוד מי כמותם שיכולים להרוס ברגע את כל אשר בנו
ובכל זאת אסור שהשחיתות הזו תהפוך לחסידות, צריך לדעת להבדיל בין מעשי השחתה לבין חסידות, מעשיהם של שמעון וואלף קליין ועוד כמה עמו הם מעשים חמורים ואסורים ובזה יש להלחם ועד הסוף לעצור עד כמה שאפשר את הנגע הזה, אבל יחד עם זאת כשחסידות בעלזא שמחה, משתתף אני בשמחתם, אני שמח לראות שמי שסאטמאר ו'העדה החרדית' ביקשו לפני עשרות שנים להכחידם לא רק שלא הצליחו אלא זו הפכה להיות מרכז ענק. מזימת סאטמאר ו'העדה החרדית' לא הצליחה, וכשבעלזא שמחה אני שמח יחד עימם, ומאחל לרבי למחותנים למשפחה ולכל החסידים ברכת מזל טוב
חיים שאולזון

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.