זעזוע של ממש במיוחד לאותם ספרדים שמקפידים מאוד לאכול רק בד"ץ בית יוסף היו בטוחים יגיעו לחתונה אצל אריה דרעי ויאכלו ארוחת חתונה מכמו שצריך ויהיה בהכשר בד"ץ בית יוסף, אבל זועזעו כשגילו כי אינם יכולים להכניס שום דבר לפה הכל בהשגחת הרב רובין ולא בד"ץ בית יוסף
לא רצו בחתונה להפריע לשמחה לכן החליטו שלא לעשות שם בלגן, היו מי שטענו שחייבים להפגין ולמחות על המעשה הנורא שעשה דרעי כשלא דאג להכשר 'בית יוסף', אבל היו גם מי שאמרו שדרעי עשה זאת בכוונה להראות למשה יוסף כי הוא יכול להסתדר גם בלי 'בית יוסף' מבחינתו ההכשר האשכנזי מפסיק טוב
"זהו צעד נוסף במחיקת מורשתו של מרן", אמר איש ש"ס ותיק, "אותו מרן שהמציא את אריה דרעי, הוא זה שהקים ומסר נפש על בד"צ בית יוסף". אחרים הוסיפו: "טוב הכלב החי מהאריה המת. אריה מפנה עורף למרן, איבד את הגאוה הספרדית
לא רצו בחתונה להפריע לשמחה לכן החליטו שלא לעשות שם בלגן, היו מי שטענו שחייבים להפגין ולמחות על המעשה הנורא שעשה דרעי כשלא דאג להכשר 'בית יוסף', אבל היו גם מי שאמרו שדרעי עשה זאת בכוונה להראות למשה יוסף כי הוא יכול להסתדר גם בלי 'בית יוסף' מבחינתו ההכשר האשכנזי מפסיק טוב
"זהו צעד נוסף במחיקת מורשתו של מרן", אמר איש ש"ס ותיק, "אותו מרן שהמציא את אריה דרעי, הוא זה שהקים ומסר נפש על בד"צ בית יוסף". אחרים הוסיפו: "טוב הכלב החי מהאריה המת. אריה מפנה עורף למרן, איבד את הגאוה הספרדית

"לא יכולים להכניס דבר לפה "
השבמחקלמה לא יכולים ? חושדים שרובין מאכיל טרפות ?
קמצא ובר קמצא גאים בך - רבנו שאולזון !
ר' חיים
השבמחקבנוגע לאריה דרעי אני לא מסכים איתך על הכל כי אתה מדבר כאדם שונא אני מדבר כאדם שלא מסכים עם מעשיו אבל אדם שעושה חתונהה לביתו והרבה מאחינו האשכנזים מגיעים ברור לך שהוא לא יכל להביא להם הכשר שאינם אוכלים מה גם שהרבה ממי שהגיעו לחתונה גם הספרדים הם מאוכלי הכשרות של הרב רובין אז בבקשה תתקוף תתווכח אל תשנא סתם זה מאבד את האפקט