רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 ביוני 2014

חרדים - אבל לא מטומטמים

מאת בן תורה

בהמשך לידיעה שנכתבה כאן על התארגנות צוות ניר ברקת להתמודדות עם אוירת המצוקה בציבור החרדי, יש 'התקדמות' בתוכנית:

בימים הקרובים ייצא פרסום על הקצאה של מספר בתי כנסת בשכונת רמות.

קרויזר לצביקה כהן [ש"ס]: ברגע שהפרסום יהיה מוכן אני שולח אותך לסבב אצל הרבנים, תיקח על זה קרדיט ותסביר להם כיצד צריך להתנהל עם ראש העיר, שמי שיילך עם ראוכברגר יאכל אותה. תסכם איתם על קשר רצוף, אני בונה אותך כנציג החרדי הבכיר.

[ניסיון של קרויזר להעניש את יהדות התורה ולמנות את צביקה כהן כנציג הציבור החרדי האשכנזי במקום נציגי יהדות התורה אותם הם בחרו = מהלך מכוער ופתטי].

קרויזר לקובי כחלון: תן לי לשחרר את הפרסום להקצאה, כולה פרסום. אתה יודע לבד כמה תחנות יש במעלה הדרך. נתקע את הכל ב'מקצועית'. ככה נרוויח שנה של שקט אצל החרדים.

קרויזר לאחד מחברי מועצת העיר החרדים: אתם טיפשים, המחאות האלו עוזרות לי מאד. מעלים את המניות שלי אצל ברקת ומנגד בשכונות החרדיות מבינים שאני המלאך המושיע.

קרויזר המרושע! על שכמותך כבר אמר ח"כ משה גפני: אמנם אנחנו חרדים, אבל לא מטומטמים.

הערת שוליים: בימים האחרונים עלה לדיון בכל מיני פורומים כל נושא היועץ קרויזר/ניר ברקת. במסגרת זו גם הוטחה בנו ביקורת כי יש להעריך את קרויזר על פעילותו וכי איננו יכולים לדעת כמה גרוע יותר היה אמור להיות בלעדיו. ובכן. לפי כל המידע שבידינו בהכירנו את הנפשות הפועלות בגזרה, צר לנו לקבוע באופן נחרץ כי מצבם של החרדים בירושלים היה טוב הרבה יותר לו קרויזר היה נותר בחווילה שלו במתתיהו.

בתקופה הקרובה אנו נספק שלל דוגמאות להתרחשויות בין ראש העיר והציבור החרדי ונבחריו והקורא ישפוט בעצמו כיצד ויכוחים כאלו אמורים להיפתר בדרך כלל בשדה הפוליטי הציבורי וביחסי הכוחות הקיימים.
קרויזר המציא שיטה נלוזה - ייעוץ לברקת כיצד לבצע את מדיניותו החילונית המוצהרת מבלי שהחרדים יפריעו לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.