מאת בעלזער
בכל שנה האדמו״ר מנאראל מארצות הברית מפלטבוש שבניו יורק מגיע לפני ל״ג בעומר וחוזר שבוע אחרי חג השבועות, אבל הפעם הוא חזר כבר אתמול בערב לארה״ב ולא נשאר לחתונת בית בעלז - דבר שהוא לכאורה תמוה מפני שכידוע בבעלזא חלקו הרבה כבוד לאביו האדמו"ר הזקן מנאראל
אז מה קרה?
בחתונה הקודמת האדמו״ר מנאראל הוזמן לחתונה והגיע לשבת אויפריף, שמעון וואלף קליין לא זלזל בו אבל גם לא נתן לו כבוד, אבל כשהגיעו לקראת החופה החלו ההשפלות, הוא הושיב אותו בשורה השניה, וכאילו התנצל אמר לו עכשיו זה קבלת פנים בחתונה תקבל מקום מכובד כראוי לבן של הנאראלער רב ז״ל
בחתונה הקודמת האדמו״ר מנאראל הוזמן לחתונה והגיע לשבת אויפריף, שמעון וואלף קליין לא זלזל בו אבל גם לא נתן לו כבוד, אבל כשהגיעו לקראת החופה החלו ההשפלות, הוא הושיב אותו בשורה השניה, וכאילו התנצל אמר לו עכשיו זה קבלת פנים בחתונה תקבל מקום מכובד כראוי לבן של הנאראלער רב ז״ל
בחופה כמובן נשאר למטה אפילו על הבמה לא נתנו לו לעמוד, וכשהגיע לחתונה כשהבמה הייתה ריקה מאדם בא קליין והושיב אותו בשורה ראשונה בקצה מקום אחרון, ואחרי שעה בא שוב קליין ואמר לנאראלער רב 'בא יש מקום אחר' ונתן לו יד בביזיון והושיבו בשורה שניה למעלה כך העביר אותו 5 מקומות
הפעם החליט הנאראלער כי הוא שבע מן הבזיונות שעושה לו קליין ולא יגיע לחתונה. שמעון וואלף התקשר לאחד הבנים שלו ושאל האם אביך יבא לשבת והבן ענה בעזרת ה', במוצאי שבת כשראה שהוא לא הגיע התקשר שוב קליין ושאל לפארשפיל האבא שלך מגיע והבן ענה שוב בעזרת ה'
אבל לבסוף הנראראלער רב הגיע אחרי הפארשפיל נכנס ישר לחדר האדמו״ר ואמר כאן בחדר שלא רואים מה קורה שיעשו מה שרוצים, על במת בעלזא היכן שהכל מודדים כל אחד על פי מקום מושבו אין לו עוד ענין להיות שם
הנאראלער נסע הוא לא איפשר עוד פעם לשמעון וואלף קליין לבזותו

איזה שטיות הוא חזר לחול בגלל שהוא מחתן נכד השבוע בחול
השבמחקשקר
השבמחקהוא נסע לחתונת נכד
וחוזר בעוד שבועיים לארץ
בשנה שעברה הוא לא הגיע בשבת!!!!!!! שקרן!!!!
השבמחק