רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 במאי 2014

יום הולדת - יום של חשבון נפש

נולדתי בה' באייר שהוא יום העצמאות של מדינת ישראל, יום שיש בו כל כך הרבה על מה לחשוב שאתה שוכח מעצמך, לכן קשה לי ביום שכזה לעשות את חשבון הנפש של המדינה, מפני שהשאלה היא מה בא קודם חשבון הנפש האישי שלי, או חשבון הנפש של מדינת ישראל. מצד אחד אני אומר לעצמי כי הציבור קודם, אבל מאידך יום הולדת הוא יום אחד בשנה אין לי יום אחר כזה אז אין לי ברירה וחייב להקדיש לפחות כמה דקות לעצמי

השאלה הבסיסית של כל אדם ובמיוחד יהודי הוא התכלית בחיים, כל אדם הגיע לעולם למטרה מסויימת שעליו להשלימו ובטרם השלים הוא ימשיך לשהות כאן, רבים וטובים לא מבינים לשם מה הם בעולם, ישנם מי שסבורים כי הם מיותרים וישנם מי שאחרים יאמרו עליהם כך, ואינם קולטים כי באיזשהו מקום גם כשאינם מסוגלים עוד לתפקד מי שמטפלים בהם צריכים להשלים תפקיד מסויים וכל עוד לא השלימו אתה כאן בעולם

במקרה שלי אין לי עוד ספק לשם מה באתי לעולם, כשאני עובר על שנות חיי בכל עת שניסיתי לצאת מן החיים שלי לעבור לתחומים אחרים מסובב כל הסיבות עשה הכל שאשוב לתפקיד שאני ממלא, מי שילמד את ההיסטוריה שלי ימצא לפחות עשרה פעמים ניסיתי לעבור לתחומים אחרים ובכל עת הקב"ה סובב זאת שאיאלץ ולא היתה לי ברירה אחרת, ורק כשעסקתי במה שאני עוסק הקב"ה הטיב עימי נתן לי רק טוב אני מצליח בכל תחום ויש לי כל

לא תאמינו עד להיכן זה מרחיק, כשאני משקיע בעבודה הזו הקב"ה מטיב עימי בכמה תחומים שלא כאן ארחיב עליהם, לפני שפתחתי את הבלוג מאז שסגרתי את 'פנים חדשות' הייתי בירידה עצומה בכמה תחומים כולל בבריאות והיו מי שחשבו כי ימי קצרים, ואיך שלקחתי על עצמי את המשימה הזו, הקב"ה החזיר לי את החיים הביא לי כח עד כדי שכמעט ואיני יושן, ישנם שבועות שאני יושן במיטה רק בליל שבת, אני ער לילות ומכין בלוג וביום חוזר לתפקידים האחרים שלי ואיני יודע איך אני עושה זאת

המסקנה שאני מגיע אליה היא, כי מן השמים רוצים שאשקיע הרבה יותר בתחום הזה, ולכן היום שעלי לקבל על עצמי קבלה טובה לשנה הבאה, אני מקבל על עצמי להשקיע יותר להשתדל לעשות את זה יותר טוב להלחם בכל כוחי נגד אותם צבועים המעמידים פני צדיקים וגדולים ואינם אלא רשעים ומושחתים

ייאמר ברורות אין לי דבר וחצי דבר נגד מי שאומר את האמת, לא באתי לתקן את העולם, כל הגדול מחבירו יצרו גדול הימנו ואין זה תפקידי לעבוד על הייצר הרע של האחר, זה עניינו הפרטי של כל אחד. אני נלחם בצבועים במי שהם מושחתים ומציגים פני אדמורי"ם ו'גדולים' רוצים לרמות את העולם, את זה לא נאפשר בשום אופן

על הצביעות נאמר 'הזהרו' מפני שהם הכי מסוכנים, הם עושים מעבירה מצוה, הם הופכים את היוצרות הם מחדירים חושך עמוק וצועקים כי זה אור

יום ההולדת שלי היא ב'יום העצמאות' שלי, הקב"ה דחף אותי למצב כזה שאהיה עצמאי איני תלוי באף אחד ב"ה אני חי באמונה שלימה אמיתית וכנה אני מאמין בבורא עולם ובו בלבד, איני מאמין באדמורי"ם ובגדולים מפני שאלו נביאי שקר, אני מאמין במשה עבדו, אבל אל תשכחו בכל דור יש אחד כזה ולא מאות כאלו

בכל חיי האמנתי וקיבלתי עלי הנהגה של אחד ויחיד מפני שכך צריך להיות, כאשר יחד עם זאת הקדשתי את זמני לפקוח עיני עוורים שיילכו בדרך ה' בדרך האמיתית להשיג את המקסימום האפשרי את האור האמיתי ולא הצבעוני וד"ל ויעבדו את ה' באמת ובתמים ובטוב לבב

מאחל אני היום לכל בית ישראל קודם ולפני הכל ישועה גדולה בכל הענינים שזקוקים לישועה, רפואה שלימה למי שזקוקים לרפואה, ועל כולם שנזכה לגאולה הקרובה השלימה והאמיתית, שזה כל מטרת עבודתנו להביא את המשיח, אנו כבר בימות המשיח אבל אין ברירה ישנם מי שמונעים את בא המשיח ואלו הצבועים, רק כשנחשוף את פרצופם ולא יוכלו עוד לשחק צביעות נזכה לגאולה ובעגלא דידן

16 תגובות:

  1. חג יום הולדת שמח.
    וחג שמח.

    השבמחק
  2. חיים, מזל טוב!
    תצליח.

    מקוראיך כאן במאה שערים

    השבמחק
  3. מזל טוב לך ולמדינת ישראל שתומכת בלימוד התורה.

    השבמחק
  4. נו נו נראה איך אתה תפרסם את שירותי הלקוחות שפועלים מטעמם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, בין בהעלמת עין ובין באמצעים אחרים, בעיר התורה בני ברק.
    כן, קישורית ולאומי קארד!!
    תגיב לפחות!! פעם אחת ויחידה תגיב למה אתה לא מגלה את קלונם ברבים!!
    פעם אחת נשמע ממך מדוע לא!!

    השבמחק
  5. כל הכבוד ר' חיים. תזכו לשנים רבות בריאות וטובות. ונחת מצאצאך

    מתומך שלך בפלטבוש

    השבמחק
  6. ניצן, רחובות5 במאי 2014 בשעה 14:47

    עד מאה ועשרים כעשרים

    השבמחק
  7. חיים שאולזון היקר:
    אין ספק שהבלוג שלך הוא הצלת נפשות של ממש!
    עם זאת יום הולדת הוא גם יום של חשבו נפש.
    לא פעם יוצא מהבלוג שלך גרם שפיכות דמים של ממש אני מבקש ממך כקורא קבוע אם תוכל לוודא יותר טוב שאין בתוכן שלך השמצות של אנשים ששונאים זה את זה.
    אני מודה הדברים האלו מאוד עסיסיים... אבל לפעמים זה הורס אנשים.
    לאחרונה נתקלתי בבן אדם שנחשף בבלוג (ובאמת הוא היה אשם) אבל הבן אדם חטף משבר מאוד רציני והוא לא מראה את פניו ברחוב (אני בהזדמנות יישלח לך בפרטי אם תתעניין)
    ולסיום:
    פַּתֵּחַ חַרְצֻבּוֹת רֶשַׁע הַתֵּר אֲגֻדּוֹת מוֹטָה! (בהצלחה בזה! כמה שיותר חזק יותר טוב!)
    וְשַׁלַּח רְצוּצִים חָפְשִׁים וְכָל מוֹטָה תְּנַתֵּקוּ. (כנ"ל)
    כִּי תִרְאֶה עָרֹם?! וְכִסִּיתוֹ! (אדם שחטא ואין בזהה עניין לציבור? וכיסיתו!)
    יום הולדת שמח! עד 120
    (אנונימי...)

    השבמחק
  8. למה אתה מוחק את התגובה שלי? שאלתי אותך למה אתה לא מפרסם את הענין שישנם 2 שירותי לקוחות ענקיים בבני ברק בשבת (קישורית ולאומי קארד) ואתה מסרב לפרסם ומסרב להגיב. תגיב אחת ולתמיד. אין חדשה חשובה יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולם לא הגיע לידי ידיעה או תגובה כזו תבדוק קודם אם בכלל שלחת ואם כן אם לכתובת הנכונה, אלי דבר כזה לא הגיע

      מחק
  9. שזה יהיה היום הולדת האחרון שלך בעולם הזה
    עוף לנו מהפנים טיפשון עם זקן של עז

    השבמחק
  10. יש גם את האפשרות של "משגיא לחיים"

    הרב שאולזון "קבל על עצמו הנהגה של אחד ויחיד " ופסל בצורה בוטה ולא תורנית
    את כל מי שלא חשב כמוהו. ראו יחסו לרב שך בזמנו. והרי רבים מאוד החשיבו את הרב שך למנהיג הדור. טבל רבנו שאולזון לא התחשב בדעתם - וכמובן לא בדעת הרב שך

    השבמחק
  11. חיים. בן זונה כמוך לא היה מזמן הרצל.
    נצור לשונך מרע
    סופך כגנב דרעי שגם הוא היה מקדש על היין בתולות. ומוצץ בבריתות.
    הלואי וזה היום האחרון שלך על עצמאות מדינתנו ראשית צמיחת גאולתינו
    הלואי וזה היום האחרון שלך על אדמת עצמאות מדינתנו.

    השבמחק
  12. נאה דורש נאה מקיים. הרי אתה דורש את האמת הבוער אז תפרסם את תגובתי

    השבמחק
  13. חיים שאולזון
    אין תמונה חופשית

    חיים שאולזון (נולד בשנת 1952 ה' באייר תשי"ב) הוא עיתונאי ובלוגר חרדי ישראלי-אמריקאי, חסיד חב"ד.
    ביוגרפיה

    נולד בירושלים, בנו של שמואל שאולזון, שהיה סגן ראש עיריית ירושלים מטעם אגודת ישראל. בשנות השבעים ייסד וערך את השבועון "צופר". בשנת 1979 פרסמו הרב שך, הרב יעקב ישראל קנייבסקי והרב יחיאל מיכל פיינשטיין פסק הלכה ולפיו "השבועון צופר אסור לבוא בקהל, הוא מלא רכילות, לשון הרע וליצנות גרועה וביזוי לתלמידי חכמים ולבני ישיבות". בעקבות זאת שינה שאולזון את שם העיתון ל"צוהר"‏[1]. בשנת 1982 נסגר העיתון.

    בשנת 1984 היגר לארצות הברית. בשנת 1985 החל להוציא בניו יורק את העיתון "פנים חדשות", בעברית וביידיש. בשנת 2008 שינה את שם העיתון ל"בעולמם של חרדים". בשנת 2011 חדל העיתון להופיע, במקביל לבלוג שפתח.

    שאולזון ניהל באמצעות עיתונו מערכה נגד חסידות סאטמר ואדמו"רה הרב משה טייטלבוים. בכמה מקרים הגיעו הדברים להכרעת בית משפט ובמקרה אחד הופעלה נגדו אלימות. פעמים רבות, בעקבות ידיעות שפרסם, הופצו נגד פשקווילים בשכונות החרדיות.

    בחשון תשע"ב (נובמבר 2011) החל להפעיל בלוג בשם "בעולמם של חרדים", באתר בלוגר, שבו סקופים חדשותיים ומאמרים התוקפים פוליטיקאים חרדים, רבנים וחצרות. יאיר אטינגר כתב על שאולזון: "הוא לא מהסס להצמיד לבכירי הרבנים שמות תואר כמו "טיפש", "צבוע" או "רשע". אבל התחביב העיקרי שלו הוא לחשוף את קרבי הקהילות המסוגרות ביותר. לאחרונה התמקד בחסידות גור, החצר החסידית הגדולה בישראל, ששום גוף תקשורת חרדי אינו מעז לצאת נגדה. הוא נוגע בעצבים הרגישים ביותר של החסידות, ובפרט במחנאות המושתקת בתוכה [...] הוא עוסק במצב בריאותם של האדמו"ר ואשתו, מפרסם כתב תביעה הטוען לשחיתות באיחוד מוסדות גור, חופר בפרטיהן של הוראות שנויות במחלוקת שניתנות לחסידים...". גורמים נוספים שעליהם כתב שאולזון רבות הם חסידויות ויז'ניץ וסאטמר והפילוג במחנה הליטאי‏[2].

    שאולזון משמש כרב בית כנסת בפלטבוש.

    השבמחק
  14. נא לערוך פוסט מתוכן הנכתב להלן.

    ביום חשוב זה שבו ירדה לעולם נשמתו הגדולה של הרה"ג ר' חים שליט"א שאולזון זהו הזמן להודות לרבש"ע שברחמיו המרובים שתל לנו אנשי אמת בדורנו המיותם, וברגע האמת שהרש"א מרושע (וחבר מרעיו) כמעט והשתלטו רשמית על עולם התורה, הופיע עלינו אורו הגדול של העניו האמיתי ר' חיים שהציל פשוטו כמשמעו את עם ישראל בכלל ועולם התורה והציבור הליטאי בפרט מכת הפלס.

    שמואל אוירבאך הוא בדיוק הממשיך האמיתי והטבעי של הרב שך שנהג כמותו להלחם בכולם ולהבנות באמצעות זה. נותר לנו רק להצטער על כך שלפני שלשים וארבעים שנה, כשהנ"ל שלט ללא עוררין בציבור החרדי, הלוחם האגדי ר' חיים לא היה כל כך חזק כמו שהוא היום, אולי היינו ניצולים מדינו של הרב שך כבר אז. ומאידך אולי השנים הרבות שהוא פעל הם אלו שהביאו למצב היום שהרב שטיינמן מוכתר למנהיג העם.

    אין לתאר ולשער את הגן-העדן שיקבל הגאון ר' חיים שליט"א.

    עלה והצלח.

    השבמחק
  15. מאחר ונולדת בשנת ה' תשי"ב, אני מרגיש חובה לשאול: התשיב כבר בצורה נורמלית למי ששואל כמה אתה מקבל על פרסומי ה"שחיתויות" ? ומתי כבר תשיב את נשמתך החולה והסוטה ליוצרה? חשבתי שאתה מבוגר יותר כי ההתנהגות שלך מעידה על מעידה ביהדות וסניליות.
    ובנוסף: כמי שנולד ביות העצמאות, אתה כנראה חושק להיות כמו המדינה: בית זונות אחד גדול .

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.