רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 במאי 2014

גלי צה"ל הגזימו, אבל...

מאת עקיבא וויינגרטן

כחלק מהמגזר אין לי אלא להצטרף לזעזוע למשמע שדרנים בערוץ ציבורי אומרים עליי ועל שכמותי, שצריכים לדלל אותי, לאכול אותי, ושאני מסריח כי אני אוכל קניידלעך.
כשמילים פוגעניות נאמרים ע"י אדם פרטי זה מקומם, גובל בהסתה, אך כשזה מושמע בבמה ציבורית ע"י אנשים שמקבלים משכורת ממני, הדבר מקומם שבעתיים. אני חושב שהעליהום והמחאה החרדית מוצדקת ובמקומה, זה מוכיח שאנחנו עדיין יכולים להתאחד ולמחות נגד מי שמעצבן אותנו, במיוחד בזמן כה רגיש ביחסי צה"ל – חרדים, כשהראשונים טוענים שרוצים לשלב כמה שיותר אוכלי קניידלעך בשורותיהם, ונשאלת השאלה הטבעית, האם גם בגלי צה"ל יש מיקרופון מיותר לחייל חרדי.
אבל, וכאן מגיע ה'אבל' הגדול, אני שמח שקיבלנו לפרצוף תזכורת כואבת הסתה מהי, כי בדיוק בשנה האחרונה כשהמנהיגים שלנו מסיתים ללא הרף נגד כל העולם ואשתו, עמלק, בית של גויים, שלפיד יתפגר, מי לא חטף מנה? חילונים, מיזרוחניקים, חרד"קים, וכל מי ששונה בדעותיו. הבעת דעה חופשית ולגיטימית עברה את גבול מסגרת הטעם הטוב של הבעת דעה על מעשיהם של אחרים.
יש אווירה כללית של הסתה בארץ, כולם נגד כולם, ימין, שמאל, דתיים, חרדים, טבעונים, כל הגבולות נפרצו, אבל דווקא בעימות הישיר בין חרדים לחילונים, מה נגיד לגננת? מי התחיל? כשאנחנו אלו שהתחלנו! מי יעצור את מחול השדים הזה אינני יודע, אבל דרוש מבוגר אחראי שיעשה זאת. ויפה שעה אחת קודם.
חרדים, ככה נראית הסתה, מגעיל, דביק, לא מצחיק ומקומם. אז פעם הבא כשאתם צוהלים כשאיזה רב ישיש פולט משהו בגנותם של אחרים, זכרו, הסתה היא הסתה, נקודה.

6 תגובות:

  1. טיפשששששששש שכמוך. בגל"ץ קראו לרצח,אף רב לא אמר ..............

    השבמחק
  2. מכל הקשקשת לא כתבת שבתמונה רואים את גפני במירון מחזיק תהילים אוהל יוסף יצחק

    השבמחק
  3. הוא צודק בהחלט. גם מיגזר חייב לפשפש במעשיו שלו.

    השבמחק
  4. חיים בא נראה אם יגיעו לביתך כמה שודדים ויכו אותך ואת בני ביתך מכות נמרצות, יירקו עליך וישרפו את ביתך, מה נאמר להם מה יהיה תגובתינו, "זה לא יפה לא ככה מתנהגים וכו' וח"ו לא לצעוק כי הרי זה לא מנומס "ואיפה חונכתם ככה להגיב" ואיפה "דרך ארץ קדמה לתורה" אז רק תאמר להם "אנא אני מבקש אם לא קשה לכם שפעם הבאה לפני שאתם מגיעים לביתי לפחות תדפקו בדלת"
    ואם בגשמיות של אדם פרטי זה נשמע יותר מאבסורדי מה אנו אמורים להגיב כשמדובר ברוחניות של כלל ישראל, וש"כל" [אל תגיד לי תשמע שזה קיצונים וכו'] גדולי ישראל מכל הארץ והגולה מגנים בצער את הגזירות הקשות שפוגעים ברוחניות כלל ישראל, אז כמובן צריכים להרכין ראש ולהגיד [בצורה מנומסת כמובן, מה זה, לא יפה לצעוק] סליחה אבל אם אפשר זה קצת מדגדג לי....
    תגיד לי חיים נפלת על השכל? איפה קצת זיקה לירא"ש , איך לדעתך היו מגיבים החת"ס, החפץ חיים ועוד מנהיגי היהדות למתחולל כאן? תגיד לי אתה משווה את הצדדים בהסתה שווה
    ותאמין לי חיימקה שכל החור הענק שנוצר אצל כל מיני אנשים באיבוד רגישות לירא"ש קורה רק מהאינטרנט וזה בדוק שכל מי שתשמע אותו מדבר , שהחרדים והחרדים [הוציא עצמו מהכלל , מה העבודה הזאת "לכם"] וצריך לא להתלהם וצריך קצת לצאת מהצמצום וכו' ,בהבטחה ואני אומר לך שאף בשבועה שהוא ניזון מאינטרנט והוא פתוח לעולם הרחב [ וזה גם הסיבה שעד לפני שפרץ האינטרנט לתןכינו ולעולם לא נשמע כדבר הזה וכל המושג חרדים[?] חדשעים התחיל מאז ודו"ק

    השבמחק
  5. למגיב יש לי חדשות לפי מצב הדברים אצל החרידים ..לא הדתים .אחרי שהורגלן לגנוב להפגין כמו אנכסטים , לרמות על כל צד ,איך אומרים זקן יותר גדול גנב יותר גדול,
    אז אז תתפלא שהרוצחים מקרבינו כבר מחכים בפינה, כמובן הכל בשם התורה,

    השבמחק
  6. מי מתייחס בכלל לגללי צה"ל הערוץ השמאלני הג'ובניקי שכבר הוציא את עצמו מהכלל וכפר בעיקר. מי שם על אותם ערב רב שהשכם והערב יוצאים נגד כלל ישראל וגם נגד עצמם. אנשים מזוכיסטים ששונאים את עצמם. או שיסלקו אותם לאלתר (וזה לא יקרה) או פשוט להחרים אותם שישדרו רק לעצמם ולשאר הערב רב שלהם ולנו רק לאחל להם רפואה שלימה ושילכו לאוגנדה וישדרו שם!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.