רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

ח"כ אשר בתגובה להחלטה לצמצום רבני עיר: שוב טופחת המציאות בפניהם של חברי הבית היהודי אשר אינם מצליחים פעם אחרי פעם להדוף חקיקה נגד מוסד הרבנות ונושאי דת שונים. עושה רושם שפשוט לא סופרים אותם בקואליציה והם ממשיכים הלאה להגן על השותפות האומללה שלהם בממשלה אנטי דתית זו!.
--------------
שר השיכון אורי אריאל נפגש היום עם הרה"ר הגר"י יוסף בלשכתו בי-ם, בפגישה דנים השניים בגל החקיקה האחרון בנושאי דת ומדינה והרבנות הראשית.
--------------
אלי כהן בראיון לחשיפות, רומז על מו"מ מאחורי הקלעים לתמיכה בו מצד חסידות גור וקהלים אחרים: "ימים יגידו. הבלוקים החרדים שקיימים היום לא יהיו יותר. כבר קרה שחרדים הצביעו למועמד חילוני".
--------------
מבזקי נייעס: ראשוני: ההדלקה בק"ק מרכז חסידי ויז'ניץ בהשתתפות המוני החסידים בוטלה כעת פתאומית. מאות חסידים במקום קיבלו הכרזה כי האדמו"ר לא ידליק ברבים עקב חולשה וכאבי גב עזים.
--------------
שם הישיבה החדשה תפארת התורה
ארבעה מרבני הישיבה עזבו הרב אפשטיין הרב רוטשילד הרב ויסלובסקי הרב גפן
-------------- 
''הרב לאו הפיל על הרב מצגר תיק שקרי ונבזי'' – צפו בוידאו בראיון של קרובותיו -
--------------
עו"ד אילן בומבך בקול ברמה על הפרשה בבית שמש "מדובר על החלטה נדירה של היועהמ"ש, זאת מכיוון שאפילו לא הוגש כתב אישום, ומדובר בזיוף בהיקף מאוד קטן. מרבית הסיכויים שהבחירות יתקיימו רק במספר קלפיות.
--------------
אחד המקובלים סיפר הלילה שחלם שזוהר ארגוב נגלה אליו וסיפר לו שכשהגיע אריק איינשטיין למעלה קיבלו את פניו בשירים עוזי חיטמן, אהוד מנור ועוד רבים וטובים. ארגוב עצמו לא הגיע, כי הוא בהיכל המוזיקה המזרחית..
--------------
בד"ה: ר' יהודה קרליץ בן הגר"ח שאול קרליץ זצ"ל גאב"ד בד"ץ שארית ישראל. הלוויה תצא בדקות הקרובות מישיבת הגרמ"ד סלוביציק רחוב גרוסברג י-ם.
--------------
ועדת השרים אישרה הצע"ח של ח"כ שטרן לכהונת רב ראשי אחד בכל עיר והגבלת כהונתו ל10 שנים
--------------
סערת הקצינה המנאצת: ח"כ אלעזר שטרן לגלסנר בקול חי: הקצינה לא צריכה להישאר בצה"ל אפילו רגע אחד.
--------------
עדות ארנפלד על הזיופים בבי"ש שנחשפה בחשיפות, פרקליטו, עו"ד חיים שטיינברגר, בראיון: החוקרים הוסיפו עוד משפטים שהוא עצמו לא אמר בחקירה.
-------------- 
יומן צהריים ב'קול חי': גלסנר לאלי כהן: "לדבריך היו זיופים רק אצל החרדים, מה הסיבה לערוך בחירות בכל בית שמש, הרי הקלפיות בציבור הכללי כשרות, אתה מחפש צ'אנס נוסף?" כהן: "היו הרבה זיופים וביהמ"ש יחליט".
--------------
שר השיכון אורי אריאל נפגש כעת עם הרה"ר הגר"י יוסף בלשכתו בי-ם, בפגישה דנים השניים בגל החקיקה האחרון בנושאי דת ומדינה והרבנות הראשית.
-------------- 
פלד בקוקר: עשרות הורים מגבעת שאול עלו למעונו של מרן הגר"ח קניבסקי ושאלו האם יש להעביר את ילדיהם מהת"ת שבנשיאותו של הגר"ש אוירבאך לת"ת של מרן הגראי"ל שטיינמן
--------------
בהדלקה בגור; לצד ליצמן ומנחם גישייד נוכח היועמ"ש לממשלה וינשטיין.
-------------- 
ח"כ פרוש ב'קול חי': כאשר העלו את הצעת החוק לאיחוד רשויות בכדי לחסוך לציבור, כולם התנגדו. אך עכשיו כאשר כל נושא דתי עולה, מקבל מיידית את תמיכתם של הקואליצייה.
-------------- 
במשפחת לאו מודאגים?. אם תאושר בכנסת הצעת החוק של שטרן בנוגע לרבני ערים, יאלץ הרב לאו להיפרד מכהונת רבה הראשי של העיר תל אביב- יפו
-------------- 
גלסנר בקול חי; בפגישה שהסתיימה לפני דקות אחדות, בהשתתפות אבוטבול, גפני ופרוש, הסכים עו"ד יעקב וינרוט לייצג את המפלגות החרדיות כנגד העתירות לבחירות חדשות בבית שמש.
-------------- 
אברמי קרויזר מארגן הערב מפגש לעיתונאים חרדים עם שגריר בריטניה. אחד הח"כים התקשר לשכנע שלא יגיעו.
--------------
במסיבת חנוכה בבית שגריר בריטניה בישראל:ניסים זאב,יעקב אשר,ישראל קלרמן,צוריאל קריספל,חנניה צ'ולק ועוד
-------------- 
רוט בח"ח: בעקבות דרישת חברי 'דגל' בעיריית י-ם, הועלה נושא חילול השבת במתחם התחנה בישיבת הנהלה שנערכה היום בעירייה. השתתפו: קלרמן, פינדרוס, ראוכברגר, הלברשטאם וויצמן, השתתפו גם נציגי המפלגות החילוניות.
-------------- 
החשיפות: על רקע הסערה בישיבת חדרה הגר"ח קניבסקי הגיע כעת לביקור בבית חתנו הגר"ד אפשטיין ר"מ בישיבה.
-------------- 
מבזקי ניייעס: הגה"ק גאב"ד מאקווא שליט"א הערב אצל כ"ק האדמו"ר מסערט ויזניץ שליט"א
-------------- 
ראיון סוער עם העסקן החרדי  שמואל גרוס שמספר על השתלשלות העניינים עד להכרזה על הקמת ישיבה חדשה בכפר סבא. ׳מי ששומע בקול מרנן ורבנן גדולי ישראל לא ראוי שיישב וילמד במקום שבו מכפישים את גדולי ישראל. ומביא בפרסום ראשון את הסיבה העיקרית למה מרן ראש הישיבה החליט על הקמת הישיבה החדשה דווקא בכפר סבא.
--------------
יעקב וידר יו״ר המטה החרדי בליכוד: ״לא מתקבל על הדעת שגורמים מתוך מפלגת השלטון ינסו להדיר את הציבור החרדי מהמפלגה, יש מספיק מפלגות שקמו על בסיס שנאת חרדים״. הוא מספר על מצב שבו סגני שרים מכהנים מנסים בכל כוחם להצר את רגלי החרדים בליכוד כדי שלא ׳ישתלטו׳ על המפלגה.
--------------
המכות של ישיבת חדרה ז"ל: ארבעת הר"מים הרבנים אפשטיין, סוקולובסקי, גפן ורוטשילד נוטשים את הישיבה לטובת הישיבה החדשה שתפתח מיד אחרי חנוכה. יחד איתם עוזבים את הישיבה קרוב למאתיים בחורים, כאשר המספר הסופי יתפרסם רק בפתיחת הישיבה החדשה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.