רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בדצמבר 2013

מי התיר לדרעי להחליט החלטה כזו האם הוא קיבל את אישור 'מועצת חכמי התורה'?

בכל מקום אחר על מעשה שכזה העולם היה מזדעזע, לא היו עוברים על זה בשתיקה, מדובר בנושא כל כך עקרוני של חינוך הילדים דבר שנתון להכרעה והחלטה של גדולי ישראל לא רק אצל האשכנזים גם אצל הספרדים נושא שכזה היה בעבר בטיפולו של הרב עובדיה יוסף או מועצת חכמי התרה. והנה אנו שומעים על החלטה שהתקבלה שמעבירים את החינוך של ש"ס למשרד החינוך הם מחדירים את הליב"ה הסכימו עם כל תביעותיהם כשבמילים אחרות מערכת החינוך כולה פרט ללימודי קודש עברו למשרד החינוך הם יחליטו ולא רבני ש"ס, והשאלה היא מי התיר זאת

לא שמענו על כינוס 'מועצת חכמי התורה' בנידון, נושא שכזה מחייב היה דיון של הרבנים לשמוע מה קורה ולהחליט וזה לא קרה, האם באמת אריה דרעי הוא המחליט בנושאים שכאלו, ואם כן, שיסביר מי התיר לו העברת החינוך הטהור לידי חילונים ומבקשי נפש החינוך החרדי?

תגובה 1:

  1. במוסדות ש''ס שיננו כל השנים עובדיולוגיה פרימיטיבית והנציחו נחיתות ונחשלות בכל שטח.
    עכשיו שעיקר האתוס שוכב לו יפה בסנהדריה מותר כבר גם ללמדם פה ושם איזה דברים שיכולים לשרת אותם בחיים ולא רק את מפלגת השוס והבולשיטאות של העטרה השחוקה.

    ובאשר למחותן הידוע אריה דרעי כל אחד יכול לקרוא את עתידו על פניו כי הפך האיש מילד פלא לאומי לעסקן מרוקאי מקומי. והתכשיט'ל הפושטאקי שלו רק מוסיף לו ריח פול חצי מעוכל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.