רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

מסע 'העדה החרדית ' לכלא 6 ייצא מחר בשעות הבוקר מריכוזי 'העדה החרדית '. ניסיון נוסף לתפוס 'טרמפ ' על גבו של בחור ישיבה, שמנע עצמו מלהתייצב לצו-ראשון, בניגוד מוחלט לדעתם של גדולי ומאורי הדור. ב'העדה' טרם החליטו מה יהיה צבע זר הפרחים שיוענק לו כמחווה
------------
הפלס מביא את דברי הגרא”מ שך בירחי כלה אב תשמ”ט "אם יש דברים שצריכים לתקן אדרבה אבל לא ללכת לעשות פילוג בחינוך הילדים, מי שעושה כן עתיד ליתן את הדין ומילים אלו לא ילכו לאיבוד, אותם אלו שעושים פילוג בין משפחות יש להם אינטרס על גבם של צעירי הצאן, היה מחלוקת על שאלה של נציגות אבל איך זה נוגע לבתי חינוך?"
------------
סערת כלא 6: תולדות אהרן יוצאים מחר בראשות האד' עם חברי הבד"ץ למחות במקום על מעצרם של בחורי הישיבה.
------------
כעת בבית מרן הגר"ח קניבסקי מעמד פתיחת ישיבת תורה בתפארתה החדשה במעמד הרמי"ם החדשים ועשרות מקרב התלמידים.
------------
עימות אצל גלסנר ב'קול חי' בין ר"ע אלעד פרוש לצורי קריספל, פרוש: גם בביתר, בי"ש ומודיעין עילית יש בעיות ואין קואליציה, אבל שם לא מאיימים. קריספל: אנחנו הרוב בעיר, הלוואי ונחתום היום הסכם.
------------
הרב בוטבול: "המחזיק אייפון הוא בעל עבירה, אסור לעלותו כחזן"
הרב אהרון בוטבול, חתנו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, מעורר סערה בפסק דין דרמטי ותקדימי לפיו, למחזיק אייפון אסור לעלות כחזן: 'הוא בעל עברה, הוא לא בן תורה ולא יר"ש
------------
בית שמש הפגנה מתחילה כעת בנהר הירדן/יהודה הנשיא כוחות גדולים של יסמ ומשטרה עם מכתזית מחכה להם בנהר הירדן למעלה
ארבעה חרדים נעצרו במהלך הפגנה שמתקיימת בשעה זו ברחוב נהר הירדן בבית שמש במחאה על כליאתו של צעיר חרדי שסירב להתגייס לצה"ל. עשרות מפגינים מנסים לחסום בשעה זו  את הכביש וכוח משטרה מפזר אותם.
------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו ייצא להלווית נלסון מנדלה בדרום אפריקה. כך הוחלט בלשכתו
------------
אשדוד:הערב פתיחת ישיבת תורה בתפארתה עבור הפורשים מכ"י חדרה, הר"י הזמני יהיה רב קהילת 'בני פנחס' בעיר רבי בונם שרייבר, הישיבה נפתחת עם כ170- בחורים מקרית מלך אורחות תורה פוניבז' והפורשים.
------------
סערת "המערכת" - תוכנית ההסתה נגד החרדים; יוסי אליטוב לכיכר השבת: "בישיבת מועצת הרשות השניה הקרובה ביקשנו לקיים דיון מיוחד כדי לדאוג שהמתקפה הדוחה והמכוערת של אותה תוכנית לא תעבור ללא תגובה הולמת. יש כאן חציית כל הקווים והשתלחות בוטה עד כדי התרת דם של מגזר שלם".
------------
בלעדי: גאב"ד העדה  הגרי"ט וייס שוחח בטלפון עם האדמור"ים מתו"א תוא"י ודושינסקיא, גם בסאטמר מהר"א ההוראה להגיע מחר בבוקר לכלא שש
------------
קובי נחשוני בווינט: למרות הביקורת החריפה שחטפו רדיו 'קול ברמה' מצד מבקר המדינה והרשות השניה, דו"ח של יפעת שהוגש לבית המשפט מגלה: 95% משידורי הרדיו ללא נשים.
------------
אדמקר בוואלה; מייצג בסינמטק בי-ם מציג; צילום 3 ילדים חרדים ממאה שערים תחת הכותרת ״שלושת הקופים״. מבקרים ואישי ציבור חרדים; אנטישמיות 2013. האמן המייצג; זהו סמל עממי ולא השוואה.
------------
דובר מד"א זכי הלר אצל מימרן בקול ברמה: אנו משתפים פעולה עם הרבה ארגוני הצלה חרדים, שיתוף הפעולה הוא עם אירגונים שעומדים תחת הסטנדרטים של מד"א, ארגון איחוד הצלה הם אנשים טובים שרוצים להציל חיים אבל הם עובדים עצמאית ללא הכשרה מתאימה, "אנחנו עובדים עם ארגונים מצילי חיים ולא עם ארגונים הורסי חיים", ישנם מקרים שהועברו למשרד הבריאות על רשלנות רפואית של איחו"ה אני לא רוצה להכנס לזה בשידור.
------------
ישי כהן חושף ב'כיכר': סולחה בצמרת הרבנות - לאחר חודשים של מתח הרה"ר הגר"י יוסף והגר"צ בוארון ניהלו הבוקר דיון משותף בבית הדין הרבני, קדם לכך שיחה בארבע עיניים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.