רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

 העיתונאי יוסי זילברמן-חדשות ערוץ 2 מסקר את המחאה שקטעה את נאומו של השר אורי אורבך בכנס לחרדים המשרתים בשרות האזרחי ומתייחס לגזירת הגיוס ואומר: הצבא לא ימהר לגייס חרדים, אין לו מה לעשות איתם.
-----------
משה ליכטיג חושף: כך ניסו עסקני נצח לפוצץ את המעמד ההיסטורי של כל עולם התורה, ניסיון שכשל והביא להצלחה הגדולה!
-----------
יוסי הכט חושף: אחיו של הרב טוביה נוביק הצטרף לצוות הישיבה 'תורה בתפארתה' באשדוד ומגלה בישיבה החדשה שוקלים להוסיף חדרים לישיבה בעקבות העומס.
-----------
4 שנים לאחר שנחשפה הפרשה שטלטלה את הציונות הדתית, נושם הרב מוטי אלון לרווחה, בית המשפט השלום בירושלים גזר רק 6 חודשי עבודות שרות על הרב אלון, הרב אלון הגיב כל ימי אני בעבודות שרות, השופטת אמרה "משפחתו נפגעה, יש לו זכויות רבות".
-----------
שישה ימים מאז יצאו תלמידי ירושלים לחופשה בעקבות סופת השלג, הבוקר בשעה 10.00 חזרו כ90% מהתלמידים חזרה לספסל הלימודים, הקויים העירוניים ובינעירונים חזרו לפעול כרגיל.
----------- 
ברקת מגיב על טענות התושבים החרדים, "לא הפלתי אף שכונה וגם לא את השכונות החרדיות, הקושי הוא נחלת כל התושבים".
-----------
המבזק החרדי: רבה של צפת הגר"ש אליהו במכתב לראשי האולפנות למנוע גיוס של התלמידות.
-----------
ווינט: קבוצת הכדורגל קרית שמונה שוקלת לבדוק את המזוזות עקב ריבו פציעות של שחקנים
-----------
בוגר ישיבת חדרה הישנה הרב חיים לוינסון מספר על הביקור בישיבת תורה בתפארתה, "הבחורים שם שמחים" כל מה שהתרחש בחודשיים האחרונים לא משפיע על הבחורים". וחושף: "מידי יום עדיין עוזבים בחורים את הישיבה הישנה ומגיעים לישיבה החדשה"
-----------
משדר הצהרים בנייעס החרדי: 'הדובר' יעקב עמאר בראיון: כיצד מסבירים לציבור החילוני את התגייסות החרדים בסופה?! ומה מתקדם עם משרד היח"צ שהוא מקים.
-----------
אלי כהן חושף: אנשים שבגדו באלי ישי בתקופה לאחר הדחתו כיו"ר התנועה, מראים סימנים של ניסיון חזרה והתקרבות לאלי ישי. האם הם מתקבלים בזרועות פתוחות?! יו"ר שס התעכב אמש בהילולא של 'כסא רחמים' במשך כשעה והמתין בחוץ עד שאלי ישי יעזוב את המקום.
-----------
הקלטה מדבריו החריפים אמש, של הראשל"צ הגאון הרב שלמה עמאר שליט"א, בהילולה של ישיבת 'כסא רחמים': "צרכים לקיים את צוואת מרן רבינו עובדיה זצוק"ל ולחזק את הישיבות".
-----------
ליצמן על נפילת החוק: "ממשלת ישראל אמרה לא לירושלים. הוכח כי המילים הגבוהות על 'ירושלים מאוחדת' ושמירה על 'בירת ישראל לנצח' הינם דיבורי סרק. ביבי ברח מהתחייבותו לשמור על ירושלים
----------- 
מאומה גדולה פרצה בטקס שירות האזרחי לציבור החרדי בנאומו של השר אורי אורבך מהבית היהודי, הקהל פצח בשירה ובצעקות, השר נאלץ לרדת מדוכן הנואמים בבושת פנים
-----------
ועדת הכנסת אישרה: יו"ר זמני ימונה לפני כל ישיבה של וועדת חוץ וביטחון, הוועדה טרם קיבלה את אישור מליאת הכנסת, דבר שימנע מחבריה להצביע על אישור תקציב הביטחון עד סוף שנה האזרחית
-----------
עו"ד יעקב ויינרוט המייצג את רה"ע משה אבוטבול הגיש את תשובתו על ערעור תוצאת הבחירות וטען כי הפרקליטות הצהירה הצהרות לא נכונות בבית המשפט.
-----------
במסע האדמורי"ם של המועצת של אגודת ישראל לחו"ל מתכוונים להיעדר כ"ק האדמורים מערלוי וסלונים שליט"א, באגודת ישראל הקימו ועדת היגוי שתטפל במסע הקודש
-----------
אבי בלום בטורו ב'קו עיתונות': אלי ישי לא ימתח ביקורת על נתניהו ולא יחרים פגישות עם שרי ממשלה, ממקום מושבו כאופוזיציונר בתוך סיעת ש"ס קשריו עם אישי הממשל המכהנים הם הקלף הכי חזק שלו.
----------- 
השגריר הבריטי מתיו גולד כעת נפגש עם יו"ר ש"ס אריה דרעי בלשכתו בכנסת.
-----------
כיכר; מחאת המשרתים החרדים: השר נפתלי בנט, צפוי להיעדר מאירוע ההצדעה למשרתים. סביבתו של השר: "השר ככל הנראה יאלץ להודיע על ביטול השתתפותו בשל הצבעות שנערכות במליאת הכנסת".
----------- 
החרדים: האד' מלעלוב ארה"ב שהה בימים אלו בארה"ק יערוך הערב את שולה"ט לרגל יומא דהילולא של אביו האדמו"ר רבי אלתר מלעלוב זיע"א תתקיים בבית המדרש בבני ברק.
----------- 
רבלין בטוויטר: הקרע ביהדות התורה הופך להיות גלוי. חכ"י דגל התורה נעדרו במופגן מהצעת חוק ירושלים שהעלה חכ ליצמן. הצעה שחוללה מהומה בשורות הקואליציה והממשלה.
-----------
עברה בטרומית הצעת חוק שחכ שהורשע עם קלון לא ישמש כשר. אבל הממשלה אמרה שתגביל את זה ל14 שנה (לידיעתך דרעי)
----------- 
מחאות על המשך מעצרו של בן הישיבה בכלא שש, בדקות הקרובות מבית הכנסת רח' חנה סנש באשדוד והערב ב21:30 בבית הכנסת היכל יצחק בקרית ספר
----------- 
שערוריה! חברת 'אל על' זימנה את רב החברה לשימוע בעקבות שהכניס 'תפילת הדרך' למערכות הכריזה במטוסים. אל על בתגובה: "תפילת הדרך אינה חלק מהתשדירים הרגילים והיא תוסר עד סוף השבוע".
----------- 
הרב רוזנברג רב קרית הרמ"א בבית שמש נתפס מתפלל בכניסה לעיר ירושלים עקב הפקקים בכניסה לעיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.