רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

הזדעזעי ארץ - שמואל אויערבך שר"י הגיע עד לשאול תחתיה שלח מחבל טרוריסט להכות את מרן הגראי"ל שטיינמן בביתו - תכנע לר' שמואל תתקן את ראשך או שאפוצץ לך את הראש

כבר שמענו על הרבה סוגי אלימות אבל על דבר כזה לא שמענו, וכעת כשמתברר כי הדבר נעשה על ידי אחרים הוא רק שליח זה לא רק מדאיג זה מעורר הרבה מחשבות לאן הגיעו הליטאים ובמיוחד המחבלים

זה קרה לפנות בוקר הרב שטיינמן ישב ולמד עם החברותא שלו ולבית נכנס אברך מקרית ספר הוא אמר כי הוא רוצה לדבר עם הרב שטיינמן, וכשהתקרב, הוא קפץ עליו החל לחנוק אותו וצעק לעברו אתה מוכן לתקן את הראש שלך, אתה מוכן לקבל את ההנהגה של ר' שמואל או שאני מפוצץ לך כאן את הראש

החברותא החל לצעוק ומשך אותו מהרב שטיינמן אבל האברך המחבל אמר כי לא יעזוב את הרב שטיינמן עד שהוא לא יתחייב כי הוא יתקן את 'השקפתו' וכי מעתה בכל ענין יעלה לר' שמואל אויערבך וישאל אותו ומה שיורה לו רק כך יעשה

לא היתה ברירה אלא להזמין משטרה שעצרה את האברך מקרית ספר ומיד הבהילו אמבולנס ורופא שיבא לבדוק את הרב שטיינמן שהיה במצב של חניקה על מיטתו, האברך המחבל אמר כי הוא יפוצץ לו את הראש הוא לא ייצא מן המקום עד אשר הוא מכניע אותו

בחקירתו במשטרה הודה המחבל הטרוריסט מקרית ספר כי הוא נשלח על ידי גדולי המחבלים, הוא הבין כי הוא ממלא שליחות של ר' שמואל אויערבך שביקש ממנו שיילך להזהיר את הרב שטיינמן שיקבל על עצמו את מרותו אחרת הוא ידאג שימות ומה שיותר מהר

41 תגובות:

  1. שמוליק אוירבך ממזר ומנובל לך תתנצר ימח שמך כלב בן כלב תמשיך לאכול פיתות וא תנורה חתיתכ משריח יש לך נס שאני לא רואה אותך כעת הייתי מפשיט אותך ערום ברחוב ומכלה אותך כל כלב יבוא יומו. כשתתפגר ישרפו את הגופה המסריחה שלך וישליכו את האפר בים התיכון. חתיכת מניאק.

    השבמחק
    תשובות
    1. <יקרא דשבתא סימן סו:
      ואז כשחוזר הכבוד אל המביני מדע אזי בתחלת ממשלתם נעשה מחלוקת וכו' וכשמתחברים השונאם אזי יונקים הרבה ויונקים במהרה כל המותרות ונופלין וכו'. ואולי שזה סוד חבלי משיח ומלחמת גוג ומגוג כי אז בימות המשיח יוחזר הכבוד בשלימות אל המביני מדע ועל כן יתעורר אז קודם ביאת המשיח מחלוקת גדול על התלמידי חכמים בחינת דור שבן דוד בא קטגוריא בתלמידי חכמים (כתובות קי"ב:) ופירש רש"י הרבה מסטינים ומלמדי חובה יעמדו עליהם וזה עיקר חבלי משיח (כמבואר ברש"י שבת דף קי"ח) וכן מלחמת גוג ומגוג שיתעורר אז שיתקבצו כל הגויים להלחם על ישראל ובאמת יהיה זאת לטובת ישראל כי יפלו אז הגויים מפלה גמורה באין סומך.

      הגר"א אדרת אליהו דברים א:א
      חמשה מיני ערב רב יש בישראל: א) בעלי מחלוקת ולשון הרע. ב) בעלי תאווה. ג) הצבועים שאין תוכם כברם. ד) הרודפים אחר הכבוד לעשות להם שם. ה) הרודפים אחר הממון. ובעלי מחלוקת הם גרועים מכולם והם נקראים עמלקים ואין בן דוד בא עד שיעברו מן העולם, ועליהם נאמר "תמחה את זכר עמלק" כמבואר בזוהר (ח"א דף כה)

      (מתוך ספר הכתב מבין האילנות, יותר ממאה מקורות להראות שכל מה שקורה עכשיו היא הכנה לביאת המשיח, רק זהו הבירור האחרון לערב רב - עמלקים)

      מחק
    2. מבזה תלמידי חכמים אין לו חלק לעולם הבא!!
      הזהרו שנשיכתן נשיכת נחש ועקיצתן עקיצת עקרב.
      לפי הדיבורים שלך, גם אתה היית עושה את זה לר' שמואל...
      חתיכת אידיוט מפגר ומטומטם.

      מחק
  2. לזרוק את כל המחבלים מכל מוסדות תהורה כעת ומיד!!! לא לפרנס שום אברך כולל מהם. חרם מוחלט. רק כך נמגר את הכת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אידיוט!! איך אתה לא מפחד על החיים שלך?????!!!!!!

      מחק
  3. להרוג את רב המחבלים מיד!!!!!!

    השבמחק
  4. חחחח יפה לראות אותכם ככה יפה המשיכו .. תקללו אתם אותו כמו אותו אדם שבא לשטיינמן מה הבדל??? הההה .. אתם מקללים כל אחד מי שלא בדרך שלכם אז אתם אומרים החוצה . מכל מוסדות . לא לתת מילגה .. חחחמ אתם מצחקים אתם דפוקים מחפשים אקשן משעמם לכם בחיים וכל מי שנלחם בחסידות וקבלה יחול עליו כל מה שאתם אומרים אומרים .. אתם מבאים אסון על העולם .. תראו מה קרה בירושלים .. חיפה.. אלעד .. כל בגלל טימטום הלב שלכם הדפוק...

    השבמחק
  5. אני אוהב אותכם כך.משתוללים, זועקים, מקללים,מכים,זה בסדר,זה רק ההתחלה,חיים את המכה עוד תקבל ובגדול...ומתוך חבד

    השבמחק
  6. החונק הוא כנראה חולה נפש, ועל פי פרסומים שונים, על חזית ביתו נתלו דווקא שלטים של ג'.

    השבמחק
  7. "גערער כותב" .
    איזה תענוג , איזה יופי , ממש מעין עולם הבא , שיריבו הגדולים הליטאיים ביניהם , יותר נכון הנמושות עסקנים מנוערים ופוחזים אשר הביאו לפירוד ומחלוקת בעם ישראל ברמות שפלות שלא ניראו מעולם , כאשר עסקנים הביאו גדולי עולם לכתוב מכתבים מבזים נגד גדולים אחרים שכל פשעם הוא שהם לא חושבים כמוהם.
    הפושע שפגע בגאון ר' א.ל.שליט"א הוא כנראה מטורף משוגע , שלא לקח את הכדורים ואף אחד לא מאמין באמת שר' שמואל שלח אותו , חבל שסתם מוסיפים חטא על פשע. הוא לא גערער וגם הצביע ג' , ככה שזה משהו לא מזוהה.ולא פעולה פוליטית כלל.
    המקרה הזה רק מעיד כמה באמת דואגים לשלומו של הרב שטינמן , - העוזרים שלו נמצאים רק כשהם צריכים שיכתוב מכתבים , כשהוא צריך עזרה אישית - הוא לבד. מסכן.
    ליטוואקעס תמשיכו לריב , חזק חזק , תרביצו תשמיצו תקללו , תלמדו את הילדים שלכם שכל מי שלא חושב כמוכם חייב קללות ומיתה , מה שהגערעס עשו בצדק כל ההיסטוריה לא מגיע לפסיק קטן ממה שאתם עוללתם בחודש אחד ברישעות ליהדות החרדית.
    חסידי רבי שמואל - צדיקים צדיקים . שומעים חרפתם ואינם משיבים , אבל ביננו היה מגיע לרב שטינמן שיתן את הדין משמים על גאוותו נגד כל מי שלא חושב כמוהו , אבל לא אנחנו נערוך את דינו , ואסור לנו להיות הזורגערס של הרבש"ע . ולכן המעשה של התקיפה פסול מיסודו , וידוע המדרש על הסולם..

    השבמחק
  8. הזהרו בגחלתן

    השבמחק
  9. שמי שזורע רוח יקצור סופה. שטיינמן וקנייבסקי הבעירו את הרחוב, אין פלא שהם קוצרים עכשיו את פירות ההסתה.

    השבמחק
  10. מה שבאמת עצוב פה זה שלא היכו את הבריון הזה שטיינמן מספיק. הוא אפילו לא באשפוז.

    השבמחק
    תשובות
    1. בריון? יהודי בגיל מאה בריון? אתה לא מתבייש? תורתך משמשת כקרדום לחפור בה וכל התורה שלמדת מיום הוולדך מתגמדת אל מול מילותיך השפלות על אחד מגדולי הדור! תתבייש!
      לצערי אחינו הליטאים צריכים להתבייש ולעשות חשבון נפש שהגיעו לשפל מדרגה כזה "שאברך" מגיע למצב של תקיפת רב בישראל!

      מחק
  11. אתה אשם בזה חיים!!! אתה הראשון שנתת במה ואף בעצמך כותב דברי נאצה נגד גדולי הדור שאינם לרוחך, אתה פוער את פיך באיומים כאלו.

    השבמחק
  12. הברנש הזה ומה שהוא עשה הבוקר (לא משנה אם זה בפקודה מפורשת או כתוצאה מדברים חמורים שהוא שמע) זה החומר הסברה הכי ברורה שיכל להיות עבור כל יהודי חוץ לארץ (שמזוזעים מאוד עם החדשות הבוקר) על כל מה שקרה בחודשים האחרונים בארץ. עכשיו כבר כולם מבינים במה מדובר.
    נאמן.

    השבמחק
  13. הכל באשמתו של המנובל והסוטה חיים שאולזוהן ימח שמו לעד

    הוא המלבה אש המחלוקת

    הוא השליח של השטן

    לכתוב על אחד מגדולי ישראל שר''י ?

    לאן הגענו ?

    תחשוב אם מישהו שקורא לעצמו חרדי היה כותב כך על מענדל שניאורסון

    איך היית מגיב

    השבמחק
    תשובות
    1. ימח שמו תגיד לשמוליק אוירבעך הסוטה והפדופיל. שילך להתנצר כמו שעשה אבי סבו.

      מחק
  14. לכבוד הרב הצדיק הגאון הח"כ מוה"ר משה גפני וחביריו: "האלימות נגד זקני הדור שליט"א נגרמה על ידך וחבירך" האלימות מהאברך שתקף מרן הבוקר, הוא משום שלקחתם (צ"ל שגנבתם) הרבה מהזמן היקר של הזקני הדור, בשביל הבחירות של הציונים ימ"ש, וכולו לשם שמים!!! אבל זה לא לשם שמים של הקב"ה רק לשם שמים של השטן וחביריו.

    תדעו: שהיום יש קיטרוג גדול בשמים על הביטול תורה שגרמתם לגדולי הדור, ובחורי ישיבה, ואברכי הכולל, ובפרט הביטול תורה שהי' בעד הבחירות הטמאות הציונות ר"ל.

    חז"ל אומרים ותלמוד תורה כנגד כולם!!! ולא כתוב בשום מהראשונים או פוסקים "שהבחירות דוחה תלמוד תורה" ולמעשה הקב"ה המנהיג את העולם הראה לכם שלא הצלחתם בירושלם וכו' והרה"ג ר' שמואל שליט"א כן הצליח יפה יחסית.

    תתביישו לכם על הביטול תורה שגרמתם לאלפי בני תיירה
    תתביישו לכם על המחלוקת שגרמתם ביו גדולי ישראל
    תתביישו לכם על השקרים שגרמתם
    תתביישו לכם על הגניבות וכו' ועל דברי חוצפה נגד הגדול הקדוש מירושלם.
    תתביישו לכל על ה"חילול השם" הנורא שגרמתם בארץ ישראל ובכל העולם כולו. אצל החילונים לא ראינו מחלוקת כמו שהי' אצלכם ובאלו שכמותכם הנקראים "חרדים"
    על חילול שם שמים ברבים אין מוחלין לו ר"ל.

    עד לאיפה היגעתם ?אתם באמת חרדים? תזכרו: י-ש דין וי-ש דיייין העולם "אינו" הפקר כמו שאתם חושבים. ליטאים - עברתם כל הגבולות!

    למי שמוחו בקדקודו מבין שכל רגע, שני', ודקה, של הזקני הדור המנהיגים אותנו לקראת ביאת המשיח, חשוב בשמים, ולמה בזבזתם זמנן של הגדולים על שטויות כמו הבחירות? הי' צריך לעשות נגדכם מחאה רבתי! איך העזתם לעשות ככה לגדולי ישראל? ולנו.

    השבוע הי' רעידת אדמה השישית וכולם ישינים!!! למה? ומה אם כבוד התורה? של הרה"ג ר' שמואל אוירבאך שליט"א ומרן של כל בני הגולה ה"ה ר' חיים קנייבסקי שליט"א עד 120 הספר תורה החי? ומה אם כבוד התורה של מרן ר' חיים ה"ספר תורה החי" שיודע בעל פה כל התורה כולה!!!!

    הקב"ה מרעיד את הארץ כדי שנתעורר בתשובה שלמה מהר. אנחנו צריכים לעורר מאוד מאוד לשפר המעשים שלנו, כפי שכתוב בספרים הק’ – ובחסד הבורא ב”ה הוא לא החביא מאיתנו את הדרך להגיע ולהתקרב אליו.

    למה מבזים תלמידי חכמים ברבים בביטול תורה. לא עת לצחוק ח"ו, המשיח כבר בפתח אבל אנחנו כולנו צריכים לשוב בתשובה, לשם יתברך שמו, ולא לישון. אך ורק - ותשובה ותפלה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה. נא לשפר הצניעות מיד!!!.

    יה"ר שירחמו אליכם מן השמים של השכינה הקדושה, ותזכו לשוב בתשובה שלמה בב"א.

    השבמחק
  15. מדובר באיש דגל,
    אביו מבאי ביתו של הרב שטיינמן.
    ההשמצות האלה ילדותיות, מתאימות לשאולזון עם שנאתו למייצג הליטאים הרב אויערבאך.
    ביום שמייצג ציבור הבני תורה יהיה הרב שטיינמן שאולזון ישמיץ אותו כמו שהוא משמיץ את מי שלא מוצא חן בעיניו.

    הזוי לחלוטין שאולזון, לא מחוייב לשום אמת ולשום אתיקה, לא מקצועית ולא תורנית.
    לדעתי הגיע הזמן ששאולזון יאושפז לפני שהוא יעשה דבר דומה למה שעשה 'פילץ' היום.

    השבמחק
  16. שמוליק שמוליק נעשה ממך קציצות גפילטע פיש. חתיכת בעל גאווה מטיפה סרוחה. רוצה להיות גדול נעשה ממך אפס אחד גדול.

    השבמחק
  17. אסור לשכוח שכל אירוע בא בהשגחה פרטית , ולכן כולם צריכים לעשות חשבון נפש , למה התרחש האירוע , ולא לפטור זאת בחולה נפש , היות והקב"ה שולח בעולם את השליחים שלו בדרך הטבע , ולכן השליח צריך להיות מתאים לשליחותו.

    השבמחק
  18. שקרן חצוף.
    מדובר בחולה נפש שאין בינו לבין תורה שום דבר.
    אתה מכפיש ציבור שלם ואפשרי לתבוע אותך על הוצאת דיבה.
    תתבייש לך.
    ומה שאני שמח, שהצלחנו להכניס נציגים בכל הערים בהן התמודדנו!!!
    חיים אפשטיין גם יהיה סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך החרדי על חשבון פינדרוס וחבריו מהפלג הבני הברקי האלים!!!

    השבמחק
  19. האם מותר למסור יהודי חרדי למשטרה הציונית? האם דין מוסר לא חל על אלו שהזמינו את משטרת הציונים?

    השבמחק
    תשובות
    1. yemach shimcha ve zichrecha menuval zevel mezubal

      מחק
  20. מזעזע! חייבים לעצור את מחול השדים הזה אבל החד צדדיות שלך מאוד מקוממת. אף צד כאן לא ממש נקי. אני ראיתי השבוע בבני ברק כמה פעמים איך מקללים ותוקפים בחורים שחילקו חומר הסברה של עץ.

    השבמחק
  21. שאולזון - דמו בראשך!

    מאז שאני עוקב אחרי הבלוג שלך אתה לא חדל מלקלל במלים הארסיות ביותר את כל הרבנים שאתה חולק על דעתם. נכון, אתה לא היחיד. גם ראשי המחנה הליטאי השני עושים זאת. באחת מתגובותיי הקודמות באתרך הזהרתי שהדיבורים המטורפים, המופקרים וחסרי האחריות על "חייב סקילה", "פושעים", וכיו"ב עלולים להביא לאסון כשחמומי מוח עלולים לתפוס אותם כפשוטם.

    אז להזכיר למי ששכח (או משכיח). אין ביהדות "אפיפיור" ואין בהלכה מושג של "גדול הדור" שכל בית ישראל כפוף לו ומחויב לציית להוראותיו ללא עוררין. בוודאי שאין אדם המוסמך להורות לרעהו במי לבחור כמיצגו ברשויות השלטון. הצבעה למפלגה אחרת אינה מחייבת סקילה ואינה פשע! הדיבורים הללו, גם אם מפי רבנים מפורסמים יצאו, מעידים על קטנות מוחין, צרות אופקים ואפילו טיפשות. מי שאומר דברים כאלה, הוא בוודאי לא "גדול"! ומי שמורה לסלק מבית הספר ילדים שכל חטאם שאבותיהם הצביעו למפלגה מתחרה - הוא עצמו פושע. (אגב, הוראה כזו במדינת ישראל, וק"ו ביצועה, הם עילה לכתב אישום פלילי).

    מחליא במיוחד לקרא את השמצותיך, שאולזון, נגד הרב שמואל אוירבך. האם הוא "שלח" את המטורף להכות את הרב שטיינמן? יש לך הוכחות? אז למה אינך מעבירם למשטרה?

    שאולזון, אתה מייצג את כל הרע והמושחת בעולמם של חרדים. תתבייש!

    השבמחק
    תשובות
    1. נחמד לקרוא על הגלוי המרעיש שאין ביהדות אפיפיור! אבל זה משהו שאנשים מיושבים מבקשים לומר כבר זה שבעים שנה מול איתני הפרופוגנדה האינטרסנטית, ולא זו אלא אף זו שאין ממש בכל הקאקעפוניע של הלא-תסור היכן שהפוליטקאים הממומזרים מחתימים סיעת כלי קודש הנוחים להם ותוקעים בחצוצרות התרועה של הלא-תסור כי דייקא הם החתומים הם מורי הדור שכולנו חייבים לציית להם בשעה שרוב הגדיילים הם במקרה הטוב מגידי שיעורים מהמשפאחעס שאלמלי האגודה לא שמענו שמעם והאדמו''רים 'המורים' הם ברובם לאבוסים וחתולות שמנות שירשו חסידים או פיסת כסא לישבנם במועצת.

      ובאשר לרבי שמיל אויערבאך הוא עצמו חמד לו את מעמד המנהיג שהכיל חייבים לציית לו וראה איך נתי גרוסמן מנפח את תוקף גודלו ומנהיגותו.. אלא שעכשיו שהוא הצד המפסיד במשחק הרמיה הזה הוא הופך את השולחן..
      ואני הקטן מאחל הצלחה לכל הצדדים עש אשר ישמטו המסכות מפרצופיהם של כל השחקנים במשחק המטונף ונשוב לתום ימי אבותנו שמצאו את דרכם לגן העדן בלי עזרת הגווארדיה האגודאית

      מחק
  22. אני ממש מתמוגג בהנאה גלוי-ה כי כל זמן שהליטאים מכים אחד בשני, והאהרונים מכים בזלונים, והגוראים של היום פשוט עבר עליהם הקלח, "יהדות התורה והשבת" הם הצביעו נגד התורה ונגד השבת עבור מחלל שבת ותורה, והבלעזאים אחריהם ברוב טפשותם ה"י, ובודאי תכף נשמע מהם בכל שופרותיהם כמה שהם צודקים כמו עיוורים ההולכים בחושך ככה הם מתנהגים, וכל זה חייב להיות נזקף על ראשו ועל חשבונו של בעל המחלוקת הידוע "אמש" ואוי לו ולנוהים אחריו עוד היום ולא חשוב מאיזה מחנה דלעיל המה. ואנו את נפשנו הצלנו מהם ומהמונם, ברוך השם שאנו לא "החרדים" ולא "הדתיים" שאנו לא, אלא רק בתורה אנו מאמינים ולא בכל הארחי פרחי של דור עזוב ומסכן זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא "עבר עליהם הקלח" אלא "אבד עליהם הכלח".
      על פי ספר איוב: "גַּם־כֹּחַ יְדֵיהֶם לָמָּה לִּי עָלֵימוֹ אָבַד כָּלַח" פרק ל פסוק ב

      מחק
  23. חשבתי שהפרנקים חולי נפש אני רואה שהאשכנזים יותר גרועים מזבורית הספרדים יחי הרב עובדיה מלך המשיח

    השבמחק
  24. אני מתגעגע לזמנים שהבלוג היה יותר נטרלי ופחות ילדותי והרבה פחות ניבול פה וקללות.

    השבמחק
  25. שמועה שמעתי:שהמטורף שרצה לתקוף את הרבשטיינמן הוא שכיר חרב שאנשי קנייבסקי שכרו,כדי להכות מוראלית את אנשי אויערבאך,וגם כי חשו שהוקדשה הסאה והללו מבקשים שומרי ראש!

    השבמחק
  26. שאולזון, בלי לשים לב הפכת להיות בדיוק כמו הכתות הכי גרועות שאתה מרבה להשמיץ, מה בינך לבינם ?
    אחרי מה שעשית פה בימים האחרונים ובמיוחד בפוסט הזה, הפכת להיות עוד נבל ומושחת שכל האמצעים כשרים בשביל המטרות שלו.

    השבמחק
  27. מוזר איך בן אדם שידוע כמעורער בנפשו וחי על כדורים ואומר לרב שטיינמן שהוא מלך המשיח לאחר שהוא תוקף פיזית את בחורי ופעילי בני תורה הופך לשליח של מרן הגר"ש שליט"א.
    וזה בלי לדבר על האבסורד שבדבר ועל הניסוח הרדוד והמוכיח כאב ראש ולב רציניים.

    השבמחק
  28. הרב אמיתי אצור, אברך המגיע לעתים קרובות לשיעור הקבוע, והבוקר, בעת התקיפה, למד בסלון ביתו של הרב שטיינמן, מתאר בשיחה עם 'כיכר השבת' את השתלשלות סדר האירועים.
    לדבריו, הוא הגיע לבית בשעה רבע לחמש לפנות בוקר, וישב ללמוד בסלון הבית. זאת כאשר מרן מוסר באותה עת את השיעור בחדרו.
    "בשעה חמש ורבע נשמעו דפיקות" מספר הרב אצור,"ניגשתי לדלת שלא היתה נעולה. הצצתי בקוקר ולא פתחתי. ראיתי שהאברך מתיישב על המדרגות וממתין".
    "הוא אחז בצווארון חולצתו של מרן והחל לקלל"
    "לאחר עשר דקות שוב נשמעו דפיקות, נכנסתי לאחד החדרים, כשלפתע נפתחה הדלת בסערה והאברך התוקף נכנס במרוצה ושאל בקול איפה הרב שטיינמן".
    "נבהלתי", מספר הרב אצור "אולם חשבתי שייתכן ויש לו שאלה דחופה, ואז הוא פרץ לתוך החדר, הפך את קערת נטילת הידיים וניגש לראש הישיבה שישב על מיטתו ומסר את השיעור והחל לדחוף אותו באלימות קשה". "לא קל לי לתאר את הסיטואציה" מסביר הרב אצור, "היו שם סכנה וביזיון כבוד התורה גם יחד. הוא אחז בצווארון חולצתו של מרן והחל לקלל ולתקוף כשהוא ממלמל משפטים. היינו בהלם".
    "התלמידים מייד התערבו, וגם אני השתלטתי עליו מאחורה. ריתקו אותו לרצפה, וישבתי עליו עד שכוחות המשטרה הגיעו", מספר הרב אצור.
    לדבריו, "אם לא היינו תופסים אותו בזמן, זה היה נגמר חלילה באסון נורא. זה היה פשוט נס שזה נגמר כך. אני עד עתה בהלם ושרוי בצער מהביזיון הנורא והפגיעה בכבוד התורה". מספר הרב אצור.
    בתוך כך, במהלך היום פרסמו בני משפחתו של האברך התוקף מכתב, בו הם מודיעים כי הבן משתייך לפעילי 'יהדות התורה' ולא ל'בני תורה' כפי שנטען על ידי גורמי שונים מוקדם יותר. "אנו מבקשים מכל מי שבידו, לא להוציא את הדברים מהקשרם, משום כבודו של הגרא"יל" כתב אביו של האברך החשוד בתקיפה.

    השבמחק
  29. http://s1.kikar.net/th/data/auto/addonsmgr/kr/3yvkxx4u__w600h350q70.jpg

    השבמחק
  30. מי שלח שקצים את רבי שטיינמן להכות?
    שואלים זקנים גם ילדות רכות
    מיהו הוא הרשע שעד כדי כך סרח?
    אכן זה הגר"ח אכן זה הגר"ח!

    מי שותה ליטרים של ויסקי לפני שחרית?
    מי שכח כל תלמודו ראשית וגם אחרית?
    מיהו שלגדול העם רוצחים דוקרים ישלח?
    אכן זה הגר"ח אכן זה הגר"ח!




    השבמחק
  31. ואני חשבתי לתומי שכתוב "לא תרצח"...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.