רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

הזיוף נחשף - מסמך 'מועצת החכמים' לא חתום

מאת ש"סניק

בני התורה הספרדים תלמידי מרן המומים מזיוף מכתב חברי מועצת החכמים כביכול הם ממנים את דרעי להמשיך בהנהגה. מזכיר המועצת הרב פנחסי הכחיש היום ואמר שמהמכתב שפורסם בערוץ 10 על ידי מעריצו של דרעי אבישי בן חיים אינו חתום והוא למעשה זיוף גמור.

כתלמידי מרן אנו זועקים ושואלים אם ככה מתחיל דרעי בהנהגה אז זה מסריח ומה יקרה בהמשך. וקוראים לציבור תתעוררו לפני שיהיה מאוחר. עדיין לא קמו בניו ובנותיו של מרן זצוק"ל מהשבעה וכבר חוגגים אנשי דרעי ומשתלטים על התנועה ברמיה. כאן לא סיציליה ואנו לא רוצים התנהלות מאפיונרית.

לצערנו ובושתנו מנהל דרעי את הבחירות ברשויות על זכרו של מרן ובפרסום בשלטים כותבים היינו שם עכשיו בקלפי. אין גבול לבושה? איפה כל הציבור שיקום וימחה על כבוד התורה? איפה אנחנו ואנה אנו באים. סכנה!

הרב בעדני אמר בצער לנציגים בש"ס שבאו להתלונן על התנהלות דרעי שהוא לא שומע לו. הרב מאיה רוצה להתפטר וכועס על דרעי. אז למה לא מפרסמים את זה??? למה. במפלגה כזאת אסור להישאר. חברי הכנסת בשס תתביישו לכם כי אתם חייבים להביע מחאה ואתם יושבים בשקט. אלי ישי ניסים זאב אמנון כהן משולם נהרי יעקב מרגי דוד אזולאי יצחק כהן אריאל אטיאס..לאן נעלמתם..פחדנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.