רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 ביולי 2013

האביב החרדי ששאולזון יצר - 7 מיליון לא טועים

מאת: בני ברקי

המהפכה השקטה היום במצריים איך שבין ליילה העיפו את מורסי, הזכיר לי את האביב החרדי שמתחולל אצלנו מאז בעולמם של חרדים הצליח לחולל רעידת אדמה בעולם החרדי. מה שלא הצליחו גדולים וטובים עשה שאולזון בשנה אחת. המהפכה של שאולזון היא עוצמתית ואת האביב החרדי ששאולזון יצר גם ליצמן וגם דרעי לא יוכלו לעצור. בעולם הערבי המהפכה הגיע מהטוויטר והפייסבוק, אצלנו זה הגיע דרך 'בעולמם של חרדים'.

כולם ידעו שהדג מסריח מהראש אבל לא היה בנמצא אצלנו אדם אחד שהיה לו את האומץ להיחשף ולעמוד ולקרוא תיגר מול אותם מושחתים שעושים את מעשיהם במחשכים ומספרים לנו סיפורי אלף ליילה ולילה שכך הורו גדולי ישראל. 

7 מיליון גולשים מלאו הלילה לבעולמם של חרדים. זה האביב החרדי. כיום כל אחד יודע אם הוא רוצה לדעת באמת מה קרה, הכתובת אצל שאולזון. האביב החרדי זה לא בכיכר תחריר וגם לא בכיכר השבת. האביב החרדי זה בכתובת אחת ויחידה - בעולמם של חרדים. 

מאות אלפי הגולשים חוגגים היום את כניסת הגולש ה-7 מיליון. אותם מיליוני גולשים בשנה האחרונה הם יביאו את המהפכה. הם יעצרו את השחיתות. הם יגנו בגופם על גדולי ישראל מפני הכתות השונות והמשונות שקמו עלינו לאחרונה במטרה לערער את סמכותם של גדולי ישראל. 

בעולמם של חרדים, לא יתן לכם חיים קלים. כל הסודות יתגלו. אם הצליחו לגלות את הסודות של ארה"ב, גם הסודות האפלים של גשייד גרוסמן ליצמן ודרעי יתגלו. 

המטרה הראשונה כעת למנוע את בחירת אברהם יוסף בכל מחיר ולהכניס את הרב בוארון. מושחתים החוצה. איך אמר הרב עובדיה? צא בחוץ!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.