ישראל אייכלר מעולם לא היה חכם, במקרים רבים אין ויכוח על מה שהוא אומר אלא על איך שהוא אומר ואצלו מתי שהוא אומר. נזכיר לו כי הגמרא בקידושין אומרת, המקדש על מנת שאני צדיק גמור מקודשת, מדוע שמא הרהר תשובה
ועכשיו אשאל את אייכלר מהיכן הוא יודע מה קרה לקניוק בתקופה האחרונה לחייו כשהיה חולה אולי הוא הרהר תשובה, הוא התבייש לומר זאת ברבים, אבל יודעים אנו ממקרים רבים מי שהכריזו כי הם אתיאיסטים לא מאמינים ובימיהם האחרונים ביקשו לקרא לרב. לא אחת קראו לי לאנשים חולים שבחייהם איש לא האמין כי יש להם משהו עם אמונה ובסוף חייהם הרהרו תשובה הם התחרטו הגיעו למסקנה כי טעו
גם אם לא הגיעו למסקנה עצם העובדה שהם לא היו בטוחים עוד במה שהם האמינו כבר טוב. איש לא יכול להכריע ולדעת מה קרה עמו בסוף חייו ולכן אין כל טעם לדון אף אחד לאחר מותו. ובכל זאת במקרה של קניוק אנחנו החרדים צריכים להוכיח את ההיפך, לא שאנו משמיצים אותו אלא מרחמים ואדרבה מבקשים לתקן אותו, עלינו לקחת בחשבון את העתיד את הדור הבא, ההתנהגות הזו של אייכלר דוחה יהודים מיהדות, כאן החורבן. אייכלר אינו מסביר הוא מקלקל יותר מאשר מתקן
יורם קניוק כאיש צעיר חרף נפשו למות למען
השבמחקעם ישראל - בפועל ממש.
בניגוד להרבה אחרים - הוא מעולם לא היביע צער
על מלחמתו למען יהודים.
כל ימיו ראה כבוד לאדם במסירת נפשו להצלת
יהודים.
האם לא נוכל לאמר ,כמו על אחאב -
ש"נמצא בו דבר טוב ? "
הקניוק הזה היה צלול עד יום מותו. למרות זאת הוא לא שינה את צוואתו המחליאה. ואפילו ברגעיו האחרונים לא ביקש הלוויה יהודית. לא קדיש. לא תפילת "קל מלא רחמים". כלום.
השבמחקולכן אין לדון את האפיקורוס הזה לכף זכות. הוא בחר לחיות כגוי ולמות כגוי. וצודק אייכלר בדבריו עליו.
MOZER חבל שלא שמעת את השיחה של שפטל עם קניוק על כמה הוא היה מאושר לחרף את עצמו למען ישראל. ותקרא את ספרו של קניוק על הצער שלו על מי שנלחם למען ישראל. בור ועם הארץ הוא מי שכותב כמוך.
השבמחקשפטל מסוגל לדרדר הרבה אנשים לאמירות קיצוניות.
מחקלגמרי לא חבל שלא שמעתי אותו.
יתכן שבסוף ימיו - כאשר עשה את סיכום חייו
וראה שרדף קדים ונשאר כמעט ללא משפחה - פלט
כל מיני דיבורים שבדעה צלולה לגמרי לא היה אומר.
אבל - לא התייחסת להשוואה לאחאב ?
שאולזון, אולי בכל אופן תמצא איזו טיפונת לימוד זכות על אייכלר? ממה נובעת שנאתך אליו? תשמע את יורם שפטל איך הוא מדבר אל קניוק, במקום שתעזור לו להוציא את מה שקניוק באמת היה אתה עוד יוצא נגד? לא חכמה להוציא לכלוף במה שקורה אצלנו החרדים. את זה תשאיר לחילוניים. אתה צריך להוציא את הלכלוך שלהם, לא שלנו, קל לך יותר אצלנו במגרש, זה נכון, אבל אתה אדם אמיץ. לא אייכלר ולא אייכלריזם כפי שאתה אוהב לכתוב, הם הבעייה שלנו. הבעיות שלנו הם בנט לפיד ונתניהו!!! ואולי גם אובהמה
השבמחק12 ביוני 2013 00:45
אתה בכל זאת טועה הכנסת הוא מגרש פוליטי ולכן גם ההתנהגות והנאומים הם בהתאם ולכן אם תשים לב נתנו לו לדבר בחופשיות כי על התקן הזה הוא נמצא עכשיו אייכלר הוא לא אצלך באמריקא הוא פה בכנסת ולכן הוא בהחלט נהג כדין על כל המשמעויות
השבמחקשאולזאן, דו דרייסט סתם די...
השבמחקער רעד זייער גוט!
בדר כלל אתה מדבר לעניין, אבל לפעמים אתה פשוט סוטה מן הדרך ואובד שליטה ובלמים, וסתם מקשקש
חבל אתה הורס את עצמך
לפי הצעקות של זהבי אייכלר אמר מאד טוב הכניס להם בביצים
השבמחקוכשחוטפים בביצים צועקים
"זה טוב זה אייכלר"
מה זה עניינך אם הוא חזר בתשובה או לא? ואם הוא היה סתם אדם נחמד וכתב ספרים מעניינים זה לא מספיק כדי להגיד עליו דברים טובים? חרדים הם אנשים ילדותיים שלא מסוגלים לראות סנטימטר מעבר לעולמם הצר.
השבמחק