רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2013

הרב אשכנזי התחייב לא הבית דין

עסקן בכיר בחב״ד המצוי היטב בעניינים כותב:

כל השמועות והפרסומים של אינפו ושל שאולזון אין להם שום קשר למציאות,  לא היה - ולא יהיה בעז"ה - שום פשרה איתם, והנצחון היה גם בלעדיהם כי כמה שאני יודע מתמטיקה (בלי ללמוד ליב"ה) 7 מול 5 (גם אם הם היו מתנגדים) זה רוב ..
ובכל אופן הבעיה היחידה היא שהרב אשכנזי על דעת עצמו וולא בשם הבי"ד אמר להם (ואף כתב להם כמנהגו) שאחרי ההצבעה באם יצביעו בעד החלטת הבי"ד יהיה מה לדון אצל ג' רבנים ע"ד המוסדות שלהם שכביכול היו עד עתה תחת אגו"ח. וכן הוא מוכן לדון בכפוף להחלטת בי"ד רבני חב"ד להכניס לאגו"ח חברים חדשים מטעמם.
ע"כ דבריו. (כשהוא חתם זאת הוא אמר להם - על פי עדות בניו : שאתם הרי יודעים שלחתימתי אין ערך ארוך טווח..)
אבל היות שהבי"ד כמה שידוע לי לא מוכן לכך, אזי הכל עורבא פרח ובפרט שהם לא הצביעו בעד הבי"ד אלא נמנעו ובה בשעה שהיה רוב גם אם הם היו מתנגדים.
אתה מוזמן להעביר פרטים אלו לכל דורש כמובן לא בשמי

2 תגובות:

  1. כשבית הדין היה צריך אסיפה עם תוקף הוא לא ערך אותה במשרדיו ברחובות ולא אצל אחד מחברי בית הדין אלא אצל הרב אשכנזי בבית,
    הסיבה היא פשוטה רבני חב"ד ידעו שהיחיד שיכול להתמודד עם הסיפור הזה הוא הרב אשכנזי ולכן הם התחבאו כולם מאחורי כתפו, וומי שהיה הדומננטי באסיפה הזו היה הרב אשכנזי.
    לאחר שהרבנים שלחו את הרב אשכנזי לחזית וכולם התחבאו מאחורי הטון אותו הוא נתן, הם לא יכולים לטעון כעת זה סיכומים שלו ולא שלנו!!!

    השבמחק
  2. מי שישים לב יראה כי הרב אשכנזי לא היה מעורב בפרשיית אגו"ח, לא היה שותף למחטף של ערב שביעי של פסח, הרב אשכנזי נכנס לסיפור לפני כשנה ובשיא השטורעם, מדוע?
    בשלב מסויים הבינו בבית הדין של רבני חב"ד שהם לא יכולים להתמודד מול הטענה של קבוצת ווילשאנסקי על מחטף ועל כך שהם שמטו מתחת לרגלי בית הדין את הסמכות התורנית לדון בעניין, ולכן הביאו את הרב אשכנזי לפרונט כדי שילחם את מלחמת בית הדין והוא עשה זאת בעוצמה.
    כעת כשהגיע למסקנא שפשרה עדיפא ביה"ד לא יכול להתנער ממנו, הוא היה טוב כשהתאים ועכשיו יזרקו אותו?
    נראה לכם שבית הדין יכול להשתמש ברב אשכנזי לצרכיו ולזרוק כשנמאס לו?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.