רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 ביוני 2013

מכתב גלוי לנתי גרוסמן מנהיג כת הפלס

מאת תלמיד פונוביז'
 
מאז הורו גדולי ישראל לזרוק אותך מיתד נאמן אתה חדור רוח נקמה ואיבה נגד עולם התורה. אתה מוכן לעשות הכל כדי לעקור את ה"באר חפרוה שרים כרוה נדיבי עם". מה שלא הבינו רבים וטובים שנים רבות כי אתה מתכוון רק לכבוד עצמיך, היום כולם מבינים זאת. המלחמה שאתה מנהל נגד ראש גולת אריאל מרן הגראי"ל מזה שנים רבות תחת מעטה של 'מעתיק השמועה', מתבררת היום שמדובר בשנאה מושרשת אותה ינקת מרבי עקיבא כשהיה עם הארץ ואמר מי יתן לי תלמיד חכם ואנשכנו כחמור.
 
רק אדם עם מידות מושחתות כמוך, רק ייצור שפל כמוך שעושה מעשה זמרי וכלפי חוץ החל להציג את עצמו כקנאי שכביכול מקנא קנאת ה', הכל בגלל חופן דולרים שאתה מקבל מאותם אינשי דלא מעלי איתם כרתת ברית להלחם נגד הרב שטיינמן ולבזות את גדולי הדור.
 
נתי גרוסמן, מאז עזבת את היהדות החרדית והקמת את כת הפלס, רבים נשמו לרווחה. כל הגימיקים האחרונים שלך הם פרפורי גסיסה שלך. גדולי ישראל ינצחו אותך כפי שנלחמו בכל הדורות נגד ראשי הכתות שבתי צבי וכד' ובסופו של דבר כל אותם כתות נעלמו. כך סופך יהיה וסוף הכת שהקמת במטרה מוצהרת להלחם בגדולי ישראל.
 
בבחירות האחרונות ראו כולם כמה נזקים גרמת מאז ומעולם ליהדות התורה. הציבור החרדי חזר לעצמו וקיבלו שבעה מנדטים ובבחירות הבאות יגיעו גם לעשרה מנדטים. כל האלימות והפילוגים שיצרת במשך השנים בבחינת הפרד ומשול הסתיימו. הציבור הוקיע אותך ואת הפלג אותו אתה כביכול אמור לייצג.
 
כוונותיך ידועות להשתלט מחדש על גדולי ישראל, נתי תתחיל להפנים שתם זמנך. כל כלי יוצר עליך לא יצלח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.