רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 ביוני 2013

עסקן ש"ס לדרעי: 'מרן' הוא בעל הבית של ש"ס ולא אתה אנו רוצים לשמוע דעתו ולא דעתך

לכבוד כל מאן דבעי

נשאלתי רבות לעניין מינוי הרב הראשי הבא לישראל ועל כל המשתמע מכך,ולהלן חוות דעתי בנושא:

תנועת ש"ס הוקמה ע"י הרב עובדיה יוסף שליט"א בכדי לשמור הרוחניות של עם ישראל,ולהרבות תורה ולהאדירה.

בזמן האחרון אנו עדים להתרחשויות בלתי פוסקות,מינויים פוליטים כאלו ואחרים ,מחכי"ם ועוזריהם הפרלמנטרים, אשר אמונו לתת רוב זמנם ומרצם להגדלת תורה ולהדירה כאמור.

מכאן אדבר על נושא הרב הראשי עליו נשאלתי,

ש"ס הינה תנועה תורנית האוחזת במנוע פוליטי להשגת מטרותיה,ש"ס אינה מפלגה פוליטית אלא תנועה ,תנועה למטרה, תנועה ליעד שסומן -הגדלת תורה והאדרתה!

הציבור הכללי ספרדי בארץ/מסורתי ,ראה במרן מורה דרך לדור זה,הואיל ושימש כרב הראשי לישראל,קיבל את הסכמת מדינת ישראל למינוי,וזה תרם המון למעמד והיקף התנועה בכנסת,לאורך כל מערכת בחירות,תואר משרת "הרב הראשי לישראל" מהווה מקפצה מאין כמוה לדעת הקהל הספרדי/מסורתי בארץ,והופכת לתרגום אלקטורלי פוליטי.

ידוע הדבר כי אנו מצביעים על פי הוראות של הרב עובדיה לש"ס,אין אנו מצביעים בגלל איש כזה או אחר ,הן הרב פרץ או  ח"כ אלי ישי,לא ח"כ אריה דרעי ולא הרב אמנון יצחק,לא הרב אמסלם ולא כל ישות או דמות פיזית,אנו פועלים על פי מצוות מרן בלבד,ותנועתו -תנועת ש"ס הינו בבת עינו הרוחנית.

מאחר והדמות הרוחנית הינה הקובעת במפלגת ש"ס ולא הנציגים בכנסת,מנסים בזמן האחרון לקבוע עובודת בשטח ,ע"י שינוי המבנה תנועת ש"ס והפיכת למפלגה פוליטית,ע"י מינוי רב ראשי בעתיד.

אנו עדים לנסיון להפוך את מנהיג התנועה בעתיד, משרת מורה רוחני שכיום משמש בו מרן" למשרה פוליטית " נסיון לאחד את "בית הרב" ליו"ר התנועה בכנסת,ערבוב רשויות פנימיות בהיררכיה הקיימת כיום,ודבר זה פסול מעיקרו. לא יתכן כי "בית הרב" יעורב בהחלטות פוליטיות,תנועת ש"ס הוקמה ע"י בית הרב לצורך "החלטות הלכתיות/דעת תורה,בלבד!

שלוחי תנועת ש"ס בכנסת אמורים לייצג את בית הרב/דעת תורה,ולא להיפך,כל נסיון לנסות לייצר על ידי משרת הרב הראשי הבא,"בית הרב חדש" ,פסול מיסודו.!

אין זה סוד שמרן לא מרגיש טוב בזמן האחרון,ואין אדם יודע קיצו, על כן ממהרים לנסות להריץ את הרב יהודה דרעי כרב ראשי על מנת שבעתיד יהיה "בית הרב החדש" . ואני שואל,מדוע?

הרי הרב עמאר אמון על הציבור הספרדי/מסורתי בארץ,אהוב ונערץ,בעל סמכות רבנית כבדת משקל,מדוע לא לראות בו "בית הרב"הבא?

במידה וינסו לערער את מעמדו של הרב עמאר ,וינסו לאחד "בין מוסד "בית הרב" לתנועת ש"ס בכנסת" ע"י נציגים /משפחה/חברים וכו',ש"ס תתפצל!

מה שמאחד אותנו היום זה,עצמאות רוחנית של-"בית הרב",כל פגיעה וערבוב רשויות תהווה התפצלות של ש"ס,המומנט הרוחני יתאדה לו,ונשאר עם גחמות פוליטיות בלבד,ואני לא אצביע עבור פוליטיקאים אלה!

אני קורא מכאן לאריה דרעי,יקירי,כל נסיון לשנע את כבוד אחיך אהובך למשרת הרב הראשי לישראל,תתפרש כמהלך פוליטי,אשר יפגע בך אלקטורלי,הנח לנושא ,ושמע לדעת מרן,שהיא זו שחיברה אותך חזרה לפוליטיקה. אריה אנחנו אוהבים אותך,אבל אל תתן לנו להבין שדעתך עדיפה על, דעת תורה.

דעת מרן היא ה-"בעל הבית" אמיתי של תנועת ש"ס!

באם זה יקרה הריני לצפות את המצב העתידי כדלקמן :

אחזור בראשית דברי  ל- "לא ידע אדם מה קיצו" ,ונמצא את עצמינו ללא מנהיג רוחני כמרן,ח"כ אלי ישי יחבור לרב עמאר כממשיך רוחני ובית הרב תנועת ש"ס,ואנו נצביע עבורו,וכבודך אריה דרעי היקר יקים מפלגה שריטואל ...שאר פורשי ש"ס ,יהוו אבן בוחן להצלחתה,וחבל! 

מכאן אנו צעירי ש"ס פונים לנציגנו בכנסת,תתעסקו בהגדלת תורה והאדרתה,איתור תקציבים וכ"ו בשביל זה מינה אתכם מרן,ובגלל הוראת מרן אתם יושבים בכנסת,ואל תתנו לנו כל הזמן לחשוב להתחרות בכם ולהקים מפלגות צעירים וכ'ו,,אתם דוחפים אותנו לשם!

בשם השפיות,בשם האהבה ובשם הרצון העז לעולם התורה,

ידידיה מהצרי הלוי -מועמד לראשות המועצה המקומית עמנואל.

5 תגובות:

  1. גם אם נאמר שהרב עובדיה יוסף לא יודע בדיוק מה הולך סביבו ולכן משאיר את דרעי במקומו, צריך לומר כי לרב עובדיה יוסף יש בנים ובנות ונכדים וכולם שם עוסקים בפוליטיקה ויודעים בדיוק מה דרעי עושה למפלגה. אז מישהו יכול להסביר למה הם לא מערבים את האבא/סבא כדי שיעצור את דרעי??? כדי שישמור קצת על שס? הרי אם דרעי ממשיך בדרכו זה הסוף של שס. ומה יהיה על משרות רבניות לכל משפחת יוסף? ומה יהיה עם כל המקורבים לצלחת? אתמהה!!!

    השבמחק
  2. טעות. הרה"ג אריה דרעי שליט"א הוא הוא בעל הבית בש"ס ולא מרן. מרן הוא בובה על חוט המופעלת על ידי הרה"ג אריה דרעי שליט"א. מרן יעשה ויגיד בדיוק מה שהרה"ג אריה דרעי שליט"א יגיד לו לעשות, ולא יסטה מהוראותיו של הרה"ג אריה דרעי שליט"א, ימין או שמאל. אנחנו דורשים ציות מוחלט של מרן להרה"ג אריה דרעי שליט"א ואנחנו נקבל ציות מוחלט מ-ו-ח-ל-ט של מרן להרה"ג אריה דרעי שליט"א.

    השבמחק
    תשובות
    1. מצוה לפרסם את הדברים האלה לציבור שבאמת ידע היכן אנו עומדים ומה המצב בשטח כי הרבה חושבים שמרן הוא גדול הדור והוא בעל הבית ולא להיפך
      ומן הסתם מכתב זה יצא מביתו של אריה דרעי או מי מקרוביו!
      ובאשר לאריה דרעי קראת לו הרה"ג שמא טעית והתכוונת החריין הגדול או הזבל השקרן והנוכל הגדול בוגד השבוע דפק את כלף ואת אבי אמסלם ובעצם את מי לא הוא יצא ממעשיהו באמת רב גאון בלדפוק אנשים ורבנים דפק את הרב עמאר ואוטוטו ידפוק את משפחת יוסף ובראשם את מורינו ורבינו גדול מרבן שמו הוא מרן רבינו עובדיה יוסף שליט"א

      מחק
  3. על פי הנכתב,מדובר באיש בעל מדרגה רוחנית גבוהה.

    השבמחק
  4. התכוונת עושה המון המון רוח????? זה נכון. כשהוא מדבר בתקשורת אנשים מסובבים את הכפתור למקום אחר כי אי אפשר לשמוע את האני והאני ואני ואני שלו. חפרן בלתי נלאה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.