רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 11 ביוני 2013

למי היה ענין להפיץ סיפור שאני קונה את 'בחדרי חרדים' - ומה עניתי למי ששאלו

לכאורה עשה את זה מישהו שהיה לו ענין להריץ משהו, אחרת קשה להבין מדוע שיקשר אותי לענין, לא ניהלתי כל מו"מ עם 'בחדרי חרדים' לקנות את האתר שלהם, אם כבר, אז אני מכין אתר משלי ואין לי כל ענין בקניית אתרים

את זה פרסמו היום במאות קבוצות ווואצאפ

האם הולכת ונרקמת עסקה מרתקת במדיה החרדית?
הבלוגר החרדי חיים שאולזון מייסד ומנהל הבלוג הפופולרי ״בעולמם של חרדים״ הגיש הצעת רכש לבעלים של האתר החרדי ״בחדרי חרדים״ מר גיא כהן, לפי ההצעה הבלוג שזוכה לתנועה רבה,  והאתר הוותיק יתמזגו לכלי תקשורת אחד וייקראו מעתה ״בעולמם של יהודים״ כהן ימכור מניותיו לשאולזון בתמורה ל2 מיליון ש״ח.
הבלוג ״בעולמם של חרדים״ מייצר מהפכה של ממש בתפיסת התקשורת של העולם החרדי, לא בכדי יש שמגדירים אותו כוויקיליקס של הציבור הזה, פרשיות שחיתות, שערוריות מין, מאבקי כוחות, הכל עולה בבלוג בלי צנזורה ובלי רחמים.
האם העסקה המדוברת תסמן את המשך המהפך שחווה החברה החרדית, שאת הכביסה המלוכלת כבר מכבסים בחוץ וגם באתר רשמי ולא רק בבלוג עלום?
כנראה שכן. משעמם לא יהיה.
ע"כ

וזה מה שעניתי 

נשאלתי הבוקר על ידי רבים וטובים האם נכונה הידיעה שאני קונה את 'בחדרי חרדים', אז קודם אביע את דעתי על קניית האתר הזה, פיננסית אני לא חושב שזה חכם לקנות, הם מבקשים מחיר גבוה מדי בשביל שיהיה כדאי להשקיע, במיוחד עתה כשיש כל כך הרבה אפשרויות של התכתבות והידרבות, הטעות שעשו בעלי 'בחדרי חרדים' שהם לא מכרו אותו כשהם היו מספר אחד חזקים ולפני התפתחות הטכנולוגיה שאיפשרה העלאת כל כך הרבה אתרים ופורומים. גם ולמרות ש'בחדרי' עדיין חזק, אבל במשך השנים הוא יפול בשל מגוון האפשרויות, הציבור יתחלק בין כל כך הרבה, במיוחד אם יקומו מי שיפתחו משהו טוב בתקופה קצרה יעלו על הגל הזה ואוטומטית כולם יפלו חזק. לכן, טיפש הוא מי שקונה את 'בחדרי' רק מי שצריך את זה לתקופה קצרה זה טוב לו. לטווח ארוך, הרבה יותר זול לפתוח משהו חדש גם ולמרות שזה יקח זמן עד שיידעו ממך עדיף כך, וקחו דוגמא ממני, התחלתי לפני שנה וחצי עם אפס, לא פרסמתי את עצמי במקום כלשהו, וחברא חברא אית לי' והיום ב"ה מספר המחשבים הנכנסים אלי מידי יום עבר את אתמול את הארבעים וחמש אלף, - אני מקבל כל יום מ'גוגל' דיווח יומי כמה נכנסו מאלו מחשבים או טלפונים ואחרים ומאלו מדינות – וכשלוקחים בחשבון שיש מחשבים שעוד אחרים משתמשים בהם הרי שמספר הגולשים היומי אצלי גדול מספיק בשביל שלא אצטרך לחפש מקומות אחרים
ועכשיו בקשר למה שאני עושה, דעתי היא שצריך להפריד בין אתר לבלוג, האתר שיעסוק בחדשות שוטפות, ואילו הבלוג בפרשיות ושערוריות, כפי שאני עושה מידי יום, לחשוף את מה שצריך להיחשף, זה חייב להשאר כמות שהוא עבודה של איש אחד שמוכן להתייצב מול כל מערכת ובכל מצב להתמודד, זה בלתי אפשרי בחברה החרדית במסגרת של אתר עם הרבה עובדים ואנשים שאפשר לעשות להם צרות, לזה צריך פייטר לוחם שמוכן ללכת עד הסוף, הקדוש ברוך הוא נתן לי את הכח הזה שנים, לא נבהלתי מאף אחד ואמשיך בדרכי עד אשר אשיג את מבוקשי, וברוך ה' אני רואה ברכה גדולה בעמלי, מי היה מאמין שאצליח להביס ענקים, לחדור לתוך תוך היכן שאיש לא האמין שאפשר לחדור, אמשיך בדרכי אנקה את הלכלוך ההוא עד אשר יהיה סדר
אני צריך להיות מטומטם להשקיע ב'בחדרי' שם אני מעדיף שישמיצו אותי ומה שיותר יותר טוב, זה משרת את המטרה שלי, אם אהיה הבעלים אפסיד את מה שיש לי היום
מי שהעלה את הידיעה ככל הנראה עירבב ביני לבין אחרים שמנהלים מו"מ עימם על קניה, זה לא סוד ש'בחדרי' למכירה הרבה זמן ואין קונה רציני. לאחרונה סיפרו על פרסומאי ידוע כי הוא קנה את 'בחדרי' לא ברור כמה אמת יש בזה מפני שרשמית הם מכחישים זאת, אבל אין זה משנה מי שיקנו, בסופו של דבר יפסידו, מדובר בעסק שלא משתלם פיננסית, וגם יחצ"נית זה כבר לא מה שהיה, על כל לטיפה שמה חוטפים שתי סטירות במקום אחר

3 תגובות:

  1. לר' חיים שאולזון.

    יישר כוחך על החשיפות של הזוהמה המצויה בחצר האחורית של החברה החרדית.
    אתה עושה עבודת קודש במלאכתך ושהקב"ה יתן לך כח להמשיך עד לניקוי מושלם של החברה החרדית מהזוהמה.

    חזק ואמץ.

    השבמחק
  2. מצדיע לך ר' חיים על הפוסט הזה.
    אתר בחדרי חרדים הוא ממזמן לא רלוונטי. מאז ומתמיד הוא היה אתר מגמתי ומכור מראש. כל המרבה שם במחיר אתנת זונה הרי זה משובח, כל היתר או מקבל יחס עוין או במקרה הטוב אינו מוזכר כלל ובמקרה הגרוע נשלט על ידי מגזרים מוגדרים, כדוגמת חסידות בעלזא למשל שממשילה את הדיקטטורה שלה על אתר זה.

    אתה עושה את הדבר הנכון ביותר שלא לחשוב אפילו על רעיון מטופש שכזה, שכן אתה חופשי ועוצמתי לעצמך ללא שלטון חסידי כזה או אחר. אתה מביא לכולם את האמת בפרצוף בלי להנעיד עפעף. ולכן ורק לכן אתה שם את כל האתרים החרדים בכיס הקטן - כולל בחדרי חרדים, כיכר השבת ודומיהם. סך הכניסות לאתר שלך היא ההוכחה הניצחת לכך.

    השבמחק
  3. חיים מה עם חשיפות על הנעשה בחצרו של הרב יוסף.וכן על מאבקי הנהגה עתידיים ביהדות ספרד הרבנים מזוז עמאר הרב יוסף וכו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.