רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביוני 2013

ר' משה חיים דנדרוביץ השליח הרע של הממסד הגוראי - האיש שמחק את העיון מישיבות גור

מאת חסיד גור

למה לקרוא לו צבוע?
כי הוא למד בישיבות ליטאיות, וקנה לו שם של למדן מופלג (ואף הוציא לאור את חידושיו ושיעוריו בלומדות בספר "אמרי חמד"), ובתוך הלב פנימה הוא בז ומזלזל בכל המהפכות הלימודיות המיותרות שמוביל האדמו"ר מגור, והוא סבור שזו טעות איומה לגנוז לחלוטין את דרך העיון לטובת לימוד כמותי ושטחי (מה? אין בחורים ואברכים בגור שמתאימה להם דרך העיון???), והוא עדיין מעריך בנשמתו יגיעת התורה בעיון אמיתי, אלא שבשביל ליטרת כבוד בזויה הוא מכר את נשמתו לשטן.

למה הוא גרוע יותר משאר המושחתים של המערכת?
הבעיה של הרב דנדרוביץ שהוא בן תיירה ובן תורה אמיתי, והוא כביכול מציג חזות של תלמיד חכם (והוא באמת כזה), ודמותו התורנית נותנת גושפנקה למהפכות חינוכיות-לימודיות, יותר מאשר הממזרים האחרים של הממסד שלאף אחד אין באמת הערכה אליהם. בחסותו ניתן לבצע את המושחתות שבמהפכות ושבצעדי הטרור.

מה הרקורד שלו?
הוא שטן הוא מלאך המוות, הוא זה שרצח בדם קר את ר' שאול אלתר ראש ישיבת "שפת אמת" (בדימוס), שהאחרון יגע בתורה עשרת מונים ממנו, וגם זכות אבות יש בחיקו, ובלי טיפת בושה מכר את כל הערכים שמאמין בהם, ועשה וידוא הריגה לראש ישיבה, ועוד מעיז לקחת את התואר שלו, ולכנות את עצמו "ראש ישיבת שפת אמת". הרצחת וגם ירשת?! אוי לה לאותה בושה אוי לה לאותה כלימה!
הוא מתחנף לאדמו"ר שליט"א בעל "ארי עוקב", שפקיע שמיה בגאונות, סיני ועוקר הרי הרים וטוחנן זה בזה בסברא, בחריפות ובקיאות. בעיקר באגדתות ומשנה ברורה (אגב, יש לו חלק בהאדרת הספר "משנה ברורה" על חשבון "שו"ע הרב" שהיה הפוסק המקובל אצל החסידים כל השנים).
אוי לו לזקנותו שביישה את ילדותו!

תגובה 1:

  1. הרב דנדרוביץ הוא יליד גייטסהעד באנגליא מרכז המתנגדים ואעפ"כ החזיק עצמו לחסיד גור מצעירותו. אביו היה איש תם וישר וניהל המטבח בישיבת סונדרלנד והיה עירליכע ייד, אף שסבל מכל מאורעות רעות בימי השואה לכן גם לו זכות אבות ואין ללגלג על משפחתו אף אם מתנגדים לדעתו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.