רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביוני 2013

המחבלים מתכוננים לכ"ג תמוז יום השנה הראשון ל'בית שלישי' הקמת 'הפלס'

מאת בן תורה

ביום שני הקרוב המחבלים חוגגים שנה להקמת הפלס. נתי גרוסמן כיוון את הקמת הפלס לכ"ג תמוז למרות שזה יוצא בשלשת השבועות בגלל שהרב שך הקים את יתד נאמן ב-כג תמוז תשמ"ה. גרוסמן רצה להראות שהפלס זה ההמשך של יתד ואילו יתד למעשה לא קיים או כפי שאמר הליצן לוין מארגנטינה שמדובר בחורבן בית שני. המחבלים אומרים כי יציינו את כג' תמוז כחורבן בית שני וכהקמת בית המקדש השלישי ולאחר שנה הוכח שהבית השלישי הוא נצחי ולא ייחרב כמו בית שני. הבית הראשון למי שאינו יודע זה עיתון 'המודיע' נגדו הרב שך לחם והקים את 'יתד נאמן'.
 
  האם ב'הפלס' יברכו שהחיינו
 
לא רבים יודעים שהרב שך בהיותו ר"מ בישיבת קרלין היה נוהג לומר שהחיינו בתאריך כ"ב תמוז כפי שנהוג בקרלין וזו הסיבה ש'יתד נאמן' הוקם בכב' תמוז אז הוא נכנס לדפוס כדי שהרב שך יוכל לומר שהחיינו. השאלה היא האם המחבלים גם יגידו השנה שהחיינו או רק יציינו את היום בעליה לקברו של הרב שך כפי שעשו בשנה שעברה בעת שיצא העיתון
 
הפרק השני נגד גרוסמן יביך אותו כמו את גיסו מצגר
 
ההרשעה של פרלשטיין שתקף את גרוסמן התסיס את כל עולם התורה כיצד גרוסמן ביצע הלשנה וניפח סיפור מעבר לכל פרופורציה. לאחר הפרק הראשון שהוציאו על גרוסמן הם מבטיחים פרק שני שיעמיד בצל את מעשי הגיס יונה מצגר, מבטיחים השונאים כנקמה על המשפט. שני הגיסים יישבו באותו תא באגף החרדי במעשיהו אמרו שם היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.