רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביוני 2013

איך זה עובד אצל המחבלים?

מאת בן תורה

אנו נמצאים כעת בשלושת השבועות
בימים אלו נשתדל לעדכן רק על שקרים, זיופים והפרחת שמועות לא נכונות כדי להעמיד את הדברים על דיוקם שלא יפוצו שמועות לא נכונות
על מעשי טרור ומעשים נוספים של הפלג האשדודי נשתדל שלא לדווח 

שקר א
מעמד חנוכת הבית והכנסת ספר תורה התקיים למוסדות בית אבא במודיעין עילית שבראשות הרב פרוינד
הרב פרוינד הגיע למעונם של חברי מועצת גדולי התורה לכתיבת אות בספר התורה בהם הגר"א פינקל, הגרב"ד פוברסקי, הגרב"מ אזרחי ועוד
משהגיע למעונו של הגר"ש אויערבאך לא נתנו לו להיכנס במשך זמן ממושך ולאחר כשעה יצא אברך בצעקות על הרב פרוינד למה אתה לא מפרסם בהפלס? תסלק מפה!!!
ומה עשו בהפלס לאחר מכן?
ביום שישי שעבר פורסם במודעות רחוב ברחבי הארץ ובביטאון הליטאי יתד נאמן על המעמד, על החתום מוסדות בית אבא, הישיבה הקטנה, הכולל, המשפחה וכו'.
וכצפוי למרות הטרור שהרב פרוינד קיבל בפתח ביתו של הגר"ש אויערבאך, פורסם בהפלס מודעה מזוייפת ביום ראשון השבוע על מעמד חנוכת הבית והכנסת ספר התורה, הנוסח היה אותו נוסח כפי מה שהופיע בכל המקומות ביום שישי, אלא שהשינוי היה בכותב המודעה: על החתום בני המשפחה, עד עתה לא נודע האם נתי גרוסמן הוא אכן קרוב משפחה של בית אבא.
ולא זו בלבד, אלא למרות הטרור שקיבל הרב פרוינד, ביום האירוע הגיעו שלוחים למעמד עם מכתב בידם ואמרו לרב פרוינד "ר' שמואל שלח מכתב ומבקש שהרב מיטלמן יקריא את זה במעמד", תחילה נלחמים בטרור ואח"כ מחפשים את הכבוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.