רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2013

האם הרב וילשנסקי יוכל להכנס ל-770?

מאת תושב קראון הייטס

דבר ראשון אני רוצה להודות ולברך לרב וילישנסקי על הצעד של אחדות שעשה בארץ הקודש וכל עניין של אחדות נכון הוא ודבר בעתו ובזכות זה יזרז את ביאת מלכנו משיחנו.
אולם אני חושש שבמקרה הזה הגולם יקום על יוצרו, וכל אנשי הטרור כעת לא יתנפלו על האנטי אלא דווקא על הרב וילישנסקי שהחליט ללכת על אחדות, והם כבר ימצאו את הסימוכין שמדובר בכפירה במשיח כפי שעשו לרב קפלן ולר' יואל שיחי'. לכן אני מציע לידידי הרב וילישנסקי לבדוק את השטח לפני שהוא מגיע ל-770. באהל אני בטוח שלא יפגעו בו לרעה כפי שמגיע תמיד ומתקבל שם בכבוד גדול. 

ושוב למרות הציניות יישר כח לרב ולישנסקי שהחזיר את השלום לחב"ד ומנע את המחלוקת.

תגובה 1:

  1. אין בעיה שיצלצל לשומרים ואפילו לא יעיזו להסתכל לעברו אני אדאג לעביר לו את ההודעה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.