רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 במאי 2013

רבני חב"ד יאסרו ללמוד בישיבות שלוקחים ליב"ה

מאת חב"דניק

במרכז ועידת המנהלים של חב"ד יכריזו רבני חב"ד איסור חמור לקחת את כספי הליב"ה לישיבות. בשנים האחרונות ישיבות חב"ד לוקחים כספי ליב"ה ולמעשה גרמו לעיקור המאבק של החרדים נגד הליב"ה. פקידים במשרד החינוך מראים דוחו"ת בהם רואים שישיבות חב"ד ואחרים לוקחים ליב"ה. אם הם לומדים ליב"ה, הם שואלים למה אתם לא לומדים. תפסיקו עם המשחקים, אומרים בצדק במשרד החינוך. 

ראשי העסקנים החרדיים פנו לבית דין רבני חב"ד והתריעו שחב"ד פרצה גדר חמור בנושא הליב"ה ועלול להביא להתמוטטות המאבק החרדי, והם דורשים שרבני חב"ד יתריעו בפני אותם ישיבות לחדול מיידית מלקיחת ליב"ה. בשלב שני של מאבק רבני חב"ד באם לא יעזור הפעילות השקטה, יפרסמו במכתב רשמי את שמות הישיבות ויכריזו כי ישיבות אלו אינם נכללות יותר כישיבות חב"ד ויאסרו על התלמידים של חב"ד ללכת לישיבות הליב"ה. נעקוב ונדווח אחר המאבק המתפתח של בית הדין של חב"ד נגד הישיבות שלוקחים ליב"ה.

3 תגובות:

  1. מצווה לפרסם את שמות הישיבות שנוטלים כספי ליב"ה. אגב מעניין אם רק לוקחים כספי ליבה או גם מלמדים. מעניין.

    השבמחק
  2. זה פשע מה שנעשה בישיבות חב"ד פרצו את כל הגדרים ואחרי צועקים בחב"ד גזירת הגיוס. האם הרבי היה נותן שלימדו לימודי חול בישיבה שהקים הרבי הרש"ב. תצילנה אזניים לשמוע דבר כזה מה הפלא שככה ניראים הבחורים שלנו? כל ראש ישיבה שלוקח כספי ליבה הוא פושע וחייבים לסלק אותו מהישיבה ולסגור את ישיבתו ולבזות אותו בכל מיני ביזוי ולגלות את קלונם ברבים. אני נחרד לשמוע שיש תופעה איומה כזאת בחסידות חב"ד.

    השבמחק
  3. בפועל לא לומדים כמובן. עושים הצגה למשרד החינוך כאילו נבחנים וזהו. עד כמה שידוע לי קריית גת וצפת.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.