רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 במאי 2013

הרב שטיינמן נגד המשך כהונתו של הרב עמאר - האם עדיף מזרחיסט?

אין זה סוד כי בבני ברק לא אהבו את הרב שלמה עמאר. מי שיפתח את 'יתד נאמן' בכל שנות כהונתו כראשון לציון התקיפו אותו קשות. בכל נושא היכן שנהג בדרך הפשרה הוא חטף בנוסח ודרך כפי שעושים ב'יתד נאמן' שוחטים את הרבנים בשחיטה מהודרת, ולכן לא התפלאנו כשנודע כי הרב שטיינמן מתנגד לכל דיל לפיו הרב עמאר חוזר לרבנות הראשית לקדנציה נוספת, לדעתו כל אחד אחר יהיה יותר טוב

אבל האם מועמד מזרחיסט יהיה יותר טוב? כפי הנראה שכנעו את הרב שטיינמן כי בהרכב של הגוף הבחור יש לחרדים שליטה מוחלטת ויעבירו את מי שיחליטו עליו, מה שלא סיפרו להרב שטיינמן כי אם אין דיל עם 'הבית היהודי' הממשלה מוסיפה עוד מאה נוספים לגוף הבוחר ובזה מטרפדת כל יוזמה מצד החרדים להציב מועמד משלהם או לתמוך במי ולהצליח להכריע את הכף

בחברתו של הרב עמאר זועמים, וגם ידידיו ומקורביו כואבים על החלטת הרב שטיינמן להיאבק בו

3 תגובות:

  1. הרב עמאר הכשיר את גיורי דרוקמן שעומד מאחורי הדיל.

    הרב סתיו עדיין לא סטה מההלכה בנושא הגיור ואין לו מטרה לגייר המונים כמו דרוקמן:

    http://tomerpersico.com/2013/02/04/rav_stav_talk/

    השבמחק
  2. אני לא מאמין למה שאני קורא שימו לב!!! ''מי שיפתח את 'יתד נאמן' בכל שנות כהונתו כראשון לציון התקיפו אותו קשות. בכל נושא היכן שנהג בדרך הפשרה הוא חטף בנוסח ודרך כפי שעושים ב'יתד נאמן' שוחטים את הרבנים בשחיטה מהודרת, ולכן לא התפלאנו כשנודע כי הרב שטיינמן מתנגד לכל דיל לפיו הרב עמאר חוזר לרבנות הראשית לקדנציה נוספת, לדעתו כל אחד אחר יהיה יותר טוב''
    אני לא מבין חיים; אני לא מפסיק לקרוא שהרב שטיינמאן הוא היפך היתד של השנים האחרונות וכו'. אז מה קרא עכשיו שאתה לא מתפלא שהראש ישיבה לוחם בעמאר כי הלא כן היה הלך הרוח ביתד ; תגיד אתה באמת חושב שאנחנו חמורים? תתחיל להיות מתורבת חיים כשאתה כותב לכלל הציבור תעיף ממך את הלבוש ההדיוטי שנקרא חב''ד ותתחיל להיות בן אדם עם שכל בראש.

    השבמחק
  3. אני שמח שאתה מתחיל להבין שההנהגה הבני ברקית לא מוצלחת כפי שרבים חשבו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.