לפני 12 שנה היה אותו סיפור. מרן הגראי"ל לחץ לקבל את חוק טל ואמר שזה יציל את עולם התורה. המחבלים הארורים בראשות שמוליק אוירבך ונתי גרוסמן מצצו את דמו. הוציאו מאות אלפי שקלים יחד עם העדה החרדית להכפיש את שמו, כדי להציגו כפשרן. הם ידעו היטב שמרן הגראי"ל אכפת לו רק עולם התורה והישיבות וזו הדרך היחידה להצלת עולם התורה. אבל הרשעות שלהם עברה כל גבול.
היום הם מתחננים לחוק טל. אילו שמעו אז למרן שליט"א והיו ממלאים בתוכן את חוק טל, לא היינו סובלים היום מוועדת פרי ובג"צ לא היה פוסל את חוק טל. היום שוב הגראי"ל בחכמתו הרבה שתק ושתק ובעבודה מאומצת ואדירה מאחורי הקלעים מול ראש הממשלה ומול אנשי הבית היהודי וגם מאנשי יש עתיד, הצליח למסמס את כל הוועדה הזאת שפרט להצגה לתקשורת היא מרוקנת מכל תוכן. אבל שמוליק אויברך הליצן משערי חסד חייב הצגות כאילו הוא הדואג לעולם התורה והוא הורס ומחריב. רשע וארור הליצן הזה. מבחינתו שהכל ייחרב העיקר שיופיע בכותרת של ביטאון העדה והפלס.
אשרי הדור שמרן שליט"א מנווט את הספינה בגלים הסוערים מול המים הזדונים מבחוץ ומול המחבלים הארורים מבפנים.
האם מישהו מאותם מנוולים הגיע לבקש סליחה מהגראי"ל על מה שעשו? על ביזוי כבוד התורה של שמוליק אוירבך ונתי גרוסמן אין מחילה עד יומם האחרון, ואנחנו נרדוף אותם עד שיכרעו ברך ויבקשו מחילה על מה שעשו למרן הגראי"ל שטיינמן.