רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 במאי 2013

המחבלים משתוללים וקובעים כי הרב שטיינמן למד ליב"ה בבריסק - פשקווילים בקרית ספר

מי שרוצה ללמוד מה הפירוש מנובלים שיקרא את הפשקוויל הזה מעשה ידי המחבלים שזרקו לפנות בוקר בקרית ספר, ראו את מי שזרק זאת מדובר בבחור מ'מעלות התורה' שהסתובב עם מכונית שנהג בה אחד מאנשי ר' שמואל אויערבך

הם חושבים שיגיבו על הפשקוויל הם טועים, במעשה הזה הם נותנים לגיטימציה להפשיט את ר' שמואל ואת כל סובביו, מדובר בתחתית שאין תחתית הימנה, הם מחפשים מריבות ומחלוקת בכח, אבל הם לא יזכו לכך, מפני שהרב שטיינמן חכם מהם, הם יזרקו פשקווילים ולא יענו להם. אני יעשה כאן את המלאכה הזו, לא אשתוק

ייאמר ברורות, כל ביקורת מותרת וחיובית כאשר מתווכחים כבני אדם, מותר לכתוב אחרת מותר לחלוק, אבל אסור לזרוק פשקווילים מפני שזה בבחינת ארור מכה רעהו בסתר. מי שיש לו טענות בבקשה שיחתום את שמו המלא. יש למחבלים עיתון שמו 'הפלס' תכתבו שמה ואל תזרקו פשקווילים, לא חסר חומר על ר' שמואל שיביך אותו מאוד, האם את זה אתם מחפשים שנפשיט אותו?

7 תגובות:

  1. גם בבית שמש

    השבמחק
  2. אני יעשה כאן את המלאכה הזו, אני לא ישתוק

    יש לאמר אני אעשה , לא אשתוק "

    למה לדבר עלגית במקום עברית ?

    השבמחק
  3. שאולזון היקר,
    נא להפנים ההערה לעייל.
    לדוברי עברית כשפת אם השגיאות האלה בלשון הקודש מפריעות.

    השבמחק
    תשובות
    1. עבורי עברית איננה שפת אם. שפת אמי היא רוסית. אבל כאשר אני רואה מישהו אומר וכל שכן כותב "אני יעשה", אני מניח כי מדובר בבור וערס, שאין להתייחס לדבריו ולדעתו כלל. והרי כבודו נולד בארץ ולמד במערכת החינוך החרדית? זוהי הוכחה ניצחת לצורך בלימודי ליבה.

      מחק
  4. מה אתם מבלבלים את המוח על העברית?
    יאלללה שחררו...

    השבמחק
    תשובות
    1. מכאן שאתה זקוק ללמודי לבה בדחיפות. ראה רשי, אבן עזרא ושאר גדולים (גדולים ממש, לא "גדולים" של מאה שערים)

      מחק
  5. חיים שאולזון מכרת נשמתך לשטן !!! אין לך חלק באלוקי ישראל - לא תצא לנצח מהמדור השביעי של גהינום !!!!
    כמה אתה מקבל משטיינמן המשת"פ ימח שמו ? 100000 ש"ח בחודש ? או שאתה יותר צנוע ?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.