רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 2 במאי 2013

המנהלים צריכים להתאחד לקראת גזירות לפיד

שלום רב ר' חיים,
בהמשך לכתבה שהעלית על כנסי המנהלים, למרות שאני לא מנהל מוסד, אבל הפירוד המיותר מכאיב והגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן:
עד שנת התשס"ט היה רק כנס מנהלי מוסדות אחד שהשתתפו בו מנהלי מוסדות מכל הגוונים בחב"ד תח תארגונו של יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב שלמה מיידנצ'יק, השתתפו שם מנהלים לא משיחסטים כמו הרב אריה ליב קפלן ע"ה הרב בערקע וולף ע"ה ויבלחט"א הרב גרליצקי מת"א ר' אלעזר צייטלין ועוד ועוד שנחשבים עד היום מראשי האנטי משיחסטים, והם השתתפו למרות חילוקי דעות בכנס אחד עם גדולי המשיחסטים כמו הרב משה אשכנזי ע"ה ויבלחט"א הרב יגאל פיזם, הרב בועז קלי ועוד ועוד.

לצערי,  מאז שאהרונוב החליט שלא מספיק לו שיש לו שליטה מוחלטת בצעירי חב"ד, רשת אהלי יוסף יצחק, מזכירות הבי"ד, הוא החליט שגם הכנס היחיד שבו משתתפים כולם באחדות הוא יתפוס תחת שליטתו.

ואכן בשנת התשס"ט החל אהרונוב לקיים כינוסי מנהלים כמעט תמיד בסמיכות צמודה לכנס המנהלים המקורי, גם השנה הודיע הוועד המארגן של כנס המנהלים המקורי על תאריך לכנס (כ"ה כ"ו אייר התשע"ג) והנה שלושה שבועות אח"כ הודיע אהרונוב על כנס יומיים אחר כך.

אני מחזק אותך ר' חיים שאתה מוחה על זה, כי הגיע הזמן שכל המנהלים ישבו לדון ביחד על הנושאים שעומדים על הפרק שלא קשורים למחלוקת.

יש לצערינו הרבה בעיות בחינוך שחייבים לטכס עיצה בנושאי חינוך, ובפרט עכשיו שיאיר לפיד מתכנן להרוס עם שי פירון את כל מוסדות החינוך על טהרת הקודש חייבים לטכס עיצה יחד איך מקדמים את פני הרעה.

אני קורא לרב אהרונוב, אנא למען עתיד המוסדות, הפסק את קיום הכנס הנפרד!

3 תגובות:

  1. להזכיר לכותב הנכבד, אהרונוב החליף את מיידנצ'יק בתפקיד יו"ר אגו"ח. (ולא משנה מה יגידו בבית המשפט, את הרכב אגו"ח צריכים לקבוע בית דין רבני חב"ד שהרבי הסמיך).

    השבמחק
    תשובות
    1. להזכיר למגיב הנכבד שמיד לאחר פטירת מיידנצ'יק פרצה מחלוקת איומה בין רבני חב"ד גם בתוך הבית הדין, כאשר שלושה רבנים: הכט גורארי ואשכנזי אינם חותמים על "מכתב ההכתרה" של אהרונוב, והשניים הראשונים אף מוציאים מכתב אחר על בלנק של הבית הדין שבו הם מבטלים מכל וכל את מכתב ההכתרה, ולצידם עוד הרבה רבנים חשובים מרבני קהילות חב"ד כגון: יורקוביץ, אשכנזי (משה), הרצל, הנדל, אקסלרוד, ליפשיץ - כולם קבעו בכתב וחתמו שמכתב ההכתרה בטל ומבוטל, מכיון שנעשה על ידי אהרונוב עצמו! ולא על ידי הבית דין כפי הכללים שקבע הרבי (באסיפת כולם ובשמיעת הצדדים וכו'), ומאז לא ישב בית הדין אף פעם לדון בענין בשמיעת הצדדים וכו'

      מחק
    2. 1. רבני קהילות חב"ד לא נוגעים לעניין.
      2. כל עוד בית הדין לא קבע משהו אחר אהרונוב הוא היו"ר.
      3. בכל מקרה, מוזר להציג את אהרונוב כמי שעושה כינוס נפרד, הרי הוא עושה זאת מטעם אגו"ח, כך שמי שיש לו טענות, שיטען על כך שהוא היו"ר ולא על כך שכיו"ר הוא עושה כינוס.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.