רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 באפריל 2012

"הם פעלו כמו מאפיה" - הם ניסו לסחוט אותי ולא הצליחו

מי שגולש בקביעות ב'בחדרי חרדים' כבר התרגל שישנם מי שמושמצים שם באופן קבוע. מספיק שמישהו יזכיר את השם וניקים מסויימים מאוד משמיצים ומכפישים בכל דרך אפשרית. - כותב שורות אלו הוא בין המושמצים הקבועים שם

היתה זו תקופה שהשמיצו אותי בצורה קשה, לא הגבתי ולא פניתי אליהם, הם ככל הנראה המתינו שאפנה ואבקש שיסירו את הלכלוך, אבל לא עשיתי זאת. לאחר כמה ימים הטלפון מצלצל ומי נכנס עימי לשיחה ושואל אותי האם ראיתי מה כותבים עלי ב'בחדרי', אמרתי לו כן ראיתי, והוא ממשיך ושואל אותי האם אני רוצה שהוא יסדר לי שיסירו את הכל וזה יעלה רק כמה אלפי דולר. אמרתי לו שישוב למי ששלח אותו ויאמר להם שמאז באתי לאמריקה למדתי את השיטה האומרת 'קלל אותי העיקר שתזכיר את שמי נכון', שהם ימשיכו להשמיץ כמה שבא להם ושרק לא ישכחו להזכיר את שמי נכון

הם הגבירו את ההשמצות אבל כשראו כי אני לא מגיב אז כמה עוד אפשר לכתוב, אז מדי פעם נמצא מי שיזכיר את שמי ואותו ניק פנימי קופץ ומכפיש בתקוה כי אולי הפעם זה יעזור להם