רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 באוקטובר 2024

צימוקים

 

✅ הרב נפתלי הלפרין רכז ההלכה הארצי של ארגון איחוד הצלה הגיע הבוקר לביתם של גדולי ישראל לעדכן על התקיפה באיראן, בהוראתם הוכנו למידת הצורך רמקולים למקרה חירום להכרזה בקהילות שומרי שבת ברחבי הארץ, מה שבסופו  של דבר לא הוצרך ב"ה עד לצאת השבת.

✅ בישיבות הליטאיות עוברים לפארנצ'עס להוכיח כי גם להם 'חסידים' - ראש ישיבת הבל הבלים שלום בער סורוצקין הוכיח כי גם הוא יכול להיות אדמו"ר

✅ חסידי גור בערד קיבלו כעת הודעה  לוודא שהמקלטים פתוחים בגלל הוראה טריה של פיקוד העורף

✅ מוסקוב: מנהיג הציבור הליטאי מרן הגר"ד לנדו הורה לבטל את כל הטיולים של ישיבות בין הזמנים. כמו כן, אמר כי יש לשקול להקדים את תחילת הזמן. בימים הקרובים תינתן הוראה לראשי הישיבות בעניין

✅ דרמה: דגל התורה בבני ברק בהודעה דרמטית כעת לגבאי הקהילות בעיר, בהוראה שקיבל מ"מ ראה"ע הרב מנחם שפירא מגדולי ישראל שליט"א לאור המצב הביטחוני הקשה בארץ הקודש, על ביטול לאלתר של כלל הטיולים המתוכננים לשבוע זה לאלפי בני הישיבות, האמורים להתקיים במסגרת מבצע בינהזמנים בשיתוף עם איחוד בני השיבות הארצי.

✅ היום שוחח מרן רבינו רשכבה"ג הרב משה הלל הירש עם ראשי הישיבות המובילות בעולם התורה. ההוראה: להיערך לביטול בין הזמנים והתחלת זמן החורף באופן מיידי לנוכח המצב בעם ישראל (אריה ארליך) .

✅ אברהם פריינד: מנהיג עולם הישיבות מרן ראש הישיבה הגרמ"ה הירש הורה הבוקר לראשי הישיבות: ״כל תכניות הטיולים לבין הזמנים יבוטלו, והבחורים ישבו בבתי המדרש ללמוד תורה לזכות כלל ישראל, להשבת החטופים ולהחלמת הפצועים במהרה״

✅ ישי כהן: בעקבות המלחמה, ההנהגה החרדית שוקלת לבטל את ׳בין הזמנים׳ ולהחזיר את תלמידי הישיבות ללימודים כבר מחר או מחרתיים.

✅ בעקבות הוראת מנהיג עולם הישיבות מרן ראש הישיבה רבי משה הלל הירש לבטל את הטיולים והתכניות, גם בארגון בני הישיבות הספרדיים 'לבקר בהיכלו' הודיעו על ביטול האירועים שתוכננו לבין הזמנים, בין היתר גם בבנייני האומה :

✅ בהוראת רבני ארגון שבתי שע"י התאחדות קהילות הספרדים בבני ברק ובהוראת גדולי ישראל וחברי מועצת חכמי התורה: בוטלו כל הפעילויות שתוכננו לשבוע בין הזמנים הקרוב וכן הטיול המרכזי שתוכנן למחר למג'יקאס.
חברי מועצת חכמי התורה מבקשים לנצל את הימים הללו ללימוד ולהרבות בתפילה וכן בקשו לעדכן את רכזי הארגון וגבאי הקהילות ברחבי העיר לחזק  את ישיבות בין הזמנים בלימוד ותפילה להצלחת כל עם ישראל לשמירה והצלחה. (ידיעות בני ברק)

✅ הודעה חשובה מטעם 'איחוד בני הישיבות בארץ ישראל'
בעקבות המצב הקשה השורר בא''י ובפרט בימים האחרונים הורו מרנן ורבנן רשכבה"ג מרן הגר"ד לנדו שליט"א ורבינו הגדול מרן הגרמ''ה הירש שליט''א על ביטול מוחלט של כלל האירועים הטיולים שתוכננו עבור בני הישיבות בימים אלו.
כמו כן הורו מרנן ורבנן שליט''א שאין לצאת לטיולים גם בצורה פרטית והעושה כן יש לגעור בו.
באיחוד בני הישיבות מבטלים כעת את כלל התוכניות שתוכננו להתחיל ממחר למרות עלויות הביטול בסכום של קרוב למליון ש''ח, וכהוראת מרנן ורבנן שליט''א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.