רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 באוקטובר 2024

הערות והארות

 

הזמן הכי לא חכם לעסוק בעניין חוק הגיוס. השבוע לבד נפלו כל כך הרבה, מספר היתומים מחריד ממש, וכאשר מעלים את חוק הגיוס משניאים כל כך הרבה על החרדים. כנראה שלא חסרים טפשים בקרב החרדים. מי שאינו יודע להבחין מתי הזמן המתאים, לא ראוי שינהיג את הציבור החרדי
===============
מתקרבים אנו לבחירות לרבנות. ואם ינצח הרב בר והרב מיכה הלוי מועמד הציונות הדתית יפסיד, תבא הנקמה הגדולה, על הפרת הסכמים, הציונות הדתית היא זו שתנהל את המלחמה נגד חוק הגיוס ובעד גיוס חרדים. מדוע לא להמתין לתוצאות הבחירות ואז להחליט מה עושים במצב הזה. הציונות הדתית תאשים את החרדים שלא קיימו הסכמים, יהיה שמח, תפרוץ סערה חדשה בקואליציה, האם לקח את זה חשבון?
===============
ישראל כהן: החרדים צריכים ללמוד ממפכ״ל המשטרה איך מתנהלים מול היועמ״שית מיארה. הוא מעמיד אותה יופי במקומה הטבעי, ומסביר לה את מיקומה ואופן אחריותה לפי החוק. פעם ראשונה שמישהו עוצר אותה ומסביר לה מה תפקידה באמת. אם החרדים יעתיקו ממנו - הם יחסכו 80% מהצרות.
===============
ירון זליכה התראיין אצל קרן מרציאנו ולימד אותה לקח:
 לא נמאס לך כל היום לדבר על המגזר החרדי?הממשלה נתנה להם 500 מיליון שקל זה הדבר היחידי שמעניין אותך?למה את לא מדברת על זה שהבנקים שודדים את הזוגות הצעירים שצריכים לשלם עוד 2000 שקל כל חודש בנוסף למה שהם היו צריכים לשלם ?למה את לא מדברת על הפנסיות התקציביות שמזמן היו צריכים לקצץ אותם? למה את לא מדברת על הקיבוצים??? שהמדינה נתנה להם אדמות בחינם זה לא מעניין אותך??? ילד שנולד באשקלון באר שבע שדרות לא קיבל אדמה בחינם, מדוע?למה את לא מדברת על המונופולים, 
על החברות הגדולות, הטייקונים! ששודדים אותנו בסופר? אנחנו צריכים לשלם 50% יותר יקר מכל סופר באירופה!!!  זה לא מעניין אותך? למה את לא מדברת על הפריפריה על אשקלון, על אופקים,על נתיבות, שהיו צריכים לקבל בדיוק מה שמקבל עוטף עזה, אבל שנים ממשלות לא סופרים אותם,לא נותנים להם את מה שמגיע להם זה לא מעניין אותך??? למה את לא מדברת על העסקים הקטנים, החברות הגדולות לא משלמים מס, ואם אתה עסק קטן, עושקים אותך, למה על זה את לא מדברת, רק החרדים מעניינים אותכם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.