רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ ניר דבורי ב׳ערוץ 12׳ עם מספרים מצמררים - מתוך 23 הנופלים האחרונים 16 הם חיילי מילואים. 56 ילדים נותרו יתומים רק בשבוע האחרון. לצה״ל חסרים 5,000 חיילים.     מעניין מדוע הוא הביא את המספר 5000 ???

✅ עמית סגל: שתי עזיבות ב'יש עתיד' על רקע המשך הירידה בסקרים. ראש מטה כפר סבא וראש מטה עמק חפר.

✅ השמאל מתפרק! 
עמית סגל: עוד שתי עזיבות ביש עתיד על רקע המשך הירידה בסקרים: 
ראש מטה כפר סבא וראש מטה עמק חפר. מצטרפים בפועל לאלעזר שטרן, שהסביר בידיעות אחרונות שאיזנקוט עדיף על לפיד, ולעידן רול שנוקט כבר שנה מדיניות עצמאית ועמדות שונות מהותית מלפיד

✅ מיכאל שמש: נתניהו מציע לסיים את כהונת היועצים המשפטיים למשרדי הממשלה עד סוף השנה (תוך חודשיים) ואף להעניק להם פיצוי כספי של עד 20 משכורות. ההצעה היא כביכול ישום של דו״ח אברמוביץ׳ ועברה לבדיקה משפטית. גורמים שנחשפו לפרטי ההצעה שדווחה לראשונה בחדשות 13 טוענים שהיא ״תקריס את מערך הייעוץ המשפטי״

✅ רה"מ נתניהו בישיבה הסגורה של סיעת הליכוד מבהיר על התקיפה באיראן: "יהיה לזה המשך".  עוד אמר נתניהו: "אני לא ויתרתי על תכנית הגרעין. 20 שנה אנחנו פועלים, עיכבנו אותם בעשור. הם על סף היותם מדינה עם יכולת העשרה ויש עוד מרכיבים. לא ויתרנו ופועלים בנושא. מי שציפה 'זבנג וגמרנו' זה לא קורה. קצת סבלנות. למה אני אומר לכם את זה? כי זה בראש מעיינינו. כמו שאמרו שלא ניכנס לעזה, לשיפא, לחאן יונס ורפיח ונכנסנו, שלא נתפוס פילדלפי - תפסנו. אמרו 'דרדלה' בצפון - ראיתם מה עשינו, גם פה יש הישג חשוב מולם אבל זה לא סוף פסוק" (מוטי קסטל)

✅ ראש הממשלה ברמז עבה למה שקורא מאחורי הקלעים (ולמה מתוכנן אם טראמפ ייבחר)
ראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד: ״לא ויתרתי על תכנית הגרעין, זה בראש מעיינינו. אנחנו ממשיכים לפעול כדי להסיר את האיום האיראני. ישראל נתפסת היום כמדינה העוצמתית באיזור. אילו ימים גורליים של תפנית היסטורית״.( עמית סגל)

✅ טראמפ: אהיה מוכן לשקול חנינה להאנטר ביידן, בתנאי שאביו, לא יעניק לו חנינה קודם. "אני בניגוד לג'ו ביידן, למרות מה שהם עשו לי, שהם רדפו אותי באכזריות כל כך, למרות מה - והאנטר הוא ילד רע. אין עוררין על זה". "יכולתי בזמנו להכניס את הילרי קלינטון לכלא. והחלטתי שאני לא רוצה לעשות את זה. חשבתי שזה ייראה נורא. אשתו של נשיא ארצות הברית הולכת לכלא. חשבתי שזה יהיה רע מאוד אם נעשה את זה. ודאגתי שזה לא יקרה".

✅ נתונים מעודדים למחנה טראמפ? בדיקת CNN מגלה צניחה של 7% במספר המצביעים הרשומים שבטוחים כי ילכו להצביע מ-88% לפני 4 שנים ל-81%. כמו כן, שבוע לבחירות- ורק 65% מהמצביעים הרשומים ״נלהבים״ ללכת ולהצביע זאת לעומת 73% בבחירות 2020. היסטורית, אחוז הצבעה נמוך יחסית זה נתון טוב למועמד רפובליקני וסיכויי הניצחון שלו (בן יניב)

✅ המועמדת לנשיאות קמלה האריס למפגין אנטי-ישראלי: חייבים לנצל את ההזדמנות לסיים את המלחמה בעזה ולהחזיר את החטופים הביתה.

✅ גורמים ישראליים ואמריקניים לוול סטריט ג'ורנל: סוללות ה-S-300 הרוסיות של איראן, לפני שהושמדו בתקיפה בסוף השבוע, הצליחו ליירט רק מעט, אם בכלל, מהטילים ששיגרו  מטוסי הקרב הישראליים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.