רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2024

צימוקים

 

✅ מרן הגר"ד לנדו במכתב היסטורי ויוצא דופן: ראוי להקדים את זמן חורף ליום רביעי. כעת נותר לראות מי מראשי הישיבות נענה להמלצתו ומורה לבני הישיבות לשאת בנטל בזמן שחיילים יורקים דם בלבנון ובעזה (קולדצקי)

✅ מנהיג פלג של הפלג הירושלמי הגאון רבי אשר דויטש יצא בחריפות קשה נגד ביטול בין הזמנים. טען כי אסור לבטלו, ביטול בין הזמנים זה נגד הרב שך, כל מי שילמד בבין הזמנים מכניס סכין קשה לליבו של הרב שך שלחם בכל כוחו שחלילה לא יבטלו את בין הזמנים

✅ קיצור בין הזמנים | הרב יהודה ויספיש לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "בחורי ישיבות שאלו אתמול ברחוב את מנהיג עולם הישיבות מרן ראש הישיבה רבי משה הלל הירש האם אפשר לעשות אירועים יותר קטנים ומצומצמים והוא הגיב בכעס: אפשר ללכת עד המדרכה ממול. זה הגבול. תלכו לבית המדרש ותלמדו לרפואת הפצועים ולהחזרת החטופים" 

✅ לראשונה בהיסטוריה: בסאטמר החליטו לתמוך בטראמפ לנשיאות ובמועמדים הדמוקרטים לקונגרס. בכל יום יצאו שאטלים חינם שיסיעו את תושבי העיר קרית יואל לקלפיות (קולדצקי)

✅ דרמה בקהילה החרדית בארה"ב לקראת הבחירות לנשיאות! בחסידות סאטמר החליטו לראשונה לתמוך  במועמד רפובליקני ויצביעו הפעם לטראמפ. בכיר בחסידות ל'זמן אמת': "יש בעיה עם האריס באופן ספציפי, היא לא רק נגד מדינת ישראל, היא נגד עם ישראל".

✅ הודעת סאטמאר מהר"א: אחרי הפגישה של האדמו"ר מסאטמר  לפני כחודש במגדל טראמפ
אם בנו ויועצי הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני דונלד טראמפ
הוחלט היום לתמוך לראשונה במועמד הרפובליקני בבחירות לנשיאות ארה"ב
הנהלת הקהילה הוציאה הוראה ברורה לצאת כבר עכשיו לקלפיות לבחור
בימים אלו נפתחו הקלפיות לאלו שרוצים לבחור בבחירות המוקדמות
בכל יום יצאו שאטלים חינם שיסיעו את תושבי העיר קרית יואל לקלפיות לבחירות המוקדמות
בניסיון להוציא כמה שיותר בוחרים ללכת להצביע לפני יום הבחירות הרשמי בעוד כשבוע

✅ יתד נאמן: ועידת ראשי הישיבות לצעירים היום בבני ברק תתקיים במעמד מרנן ורבנן גדולי ישראל מרן הגר"ד לנדו ומרן הגרמ"ה הירש שישתתפו יחד בשיאו של הועידה.

✅ עוד מ'יתד': לוועידה שמתקיימת השנה בבני ברק אין שייכות לוועידות ראשי הישיבות שהתקיימו בשנים עברו בעיר ע"י ועד ראשי הישיבות, אלא היא ייסוד של וועידה חדשה הממשיכה את מסורת ה"מוסיף והולך" המאפיינת את תנופת הפעילות החינוכית בעיר בתקופה האחרונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.