רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ נתניהו מגבה את סמוטריץ׳ -
במהלך ישיבת הממשלה הבהירו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ כי תקציב המדינה חייב לעבור במועדו, בהתאם לעקרונות התקציב שכבר סוכמו ללא קשר לחוק הגיוס

✅ הבהרה מעניינת של ראש הממשלה: "הציטוט שיוחס לראש הממשלה נתניהו בעניין חוק הגיוס אינו נכון. ראש הממשלה התייחס בישיבת הממשלה לעובדה שעד יום חמישי, כשתוגש ההצעה לתקציב, עדיין לא יעבור חוק גיוס"

✅ חזקי ברוך: השר בן גביר על חוק הגיוס בישיבת הסיעה - "הבן שלי שובאל מתמיין בימים אלה למיטב היחידות. אני מאמין בשירות צבאי מלא. אנחנו המפלגה הכי קרבית בכנסת אבל לא מאמין בכפייה. יש לתת יותר למשרתי המילואים ואלחם על כך" 

✅ אברהם פריינד: השר גולדקנופף הצביע היום בוועדת שרים לחקיקה נגד הצעת החוק של ח"כ מילביצקי להחלשת לשכת עורכי הדין.

✅ גפני ודרעי לא נוכחים בישיבת ראשי הקואליציה. איש התקשורת יעקב ברדוגו היה היום בפגישה בלשכת נתניהו

✅ מרדכי הלפרין: שרי ש"ס לנתניהו בישיבת ראשי הקואליציה - "למה צריך בכלל להצביע על תקציב המדינה לשנת 2025, אם גם מתקציב 2024 לא קיבלנו כסף?". נתניהו: "זה בתחום האחריות של בצלאל". סמוטריץ' בתגובה התחיל לצעוק בחדר ולכעוס על הטענות נגד

✅ לאחר חשיפת חוליית הריגול האיראנית שעל חבריה נטען כי נכנסו לישראל מכוח סעיף הנכד בחוק השבות, פונה ארגון חותם לשרי הממשלה בדרישה לבטל את הסעיף: "חובתכם להתעורר ולפעול לתיקון חוק השבות, בכדי לשמור הן על הזהות היהודית של מדינת ישראל, והן על ביטחונה" • לדבריהם: "מדובר בפרצה ביטחונית חמורה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.