רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ השר דודו אמסלם במתקפה קשה על דרעי וש"ס שהם ממבזי התורה לוחמים ברבנים מבזים אותם, חושבים שהם מעליהם, הוא החליט לצאת להגנת כל הרבנים שדרעי וש"ס לוחמים בהם ומבזים אותם. הוא תובע כי ימנו רבנים ודיינים גם מי שאינם חברים בש"ס או ממקורביהם

✅ השר אמסלם בקול חי: "מי שיבזה את גדולי ישראל לא אשב בממשלה שלו. אני איש עם יראת שמיים לא אתן לדרעי לבזות רבנים. אני מציע לדרעי ללכת לנשק את הרגליים של הרב עמאר והרב מזוז. חודש אלול עכשיו. ש"ס אומרת שאני סוחט? דרעי סחט את הממשלה מכל הכיוונים. אני לא יכול למנות דיינים. למה מי מת?"

✅ דרעי זה שמאל! השר דודי אמסלם: "מכתבו של שר הדתות שהודלף הבוקר הוא ניסיון נואש של השר מלכיאלי, בהנחיית פטרונו אריה דרעי, להסיט את הדיון הציבורי מהכשלים האמיתיים במשרד הדתות. אין שום קשר בין המינוי המדובר לבין סיכון חיי אדם. 
ובאשר למינוי דיינים - לא נאפשר לאריה דרעי להשתלט על הוועדה למינוי דיינים כאילו הייתה עסק פרטי של ש"ס. 
מפלגת הליכוד מייצגת קהל גדול של שומרי מסורת שגם להם מגיעה נציגות הוגנת ברבנות הראשית"

✅ אמסלם: עבור כל מינוי ממשלתי צריך לשבת איתי, דרעי ומלכיאלי לא עשו זאת ולמרות זאת אישרתי להם מינויים. דרעי רוצה להיות מופקד גם על זה, לא מספיקים לו 5 משרדים ושגריר"

✅ יואלי ברים בגל"צ: הסכם דרמטי מתגבש בין חסידות גור למשרד הביטחון – כ-250 צעירים יתגייסו למשטרה, ובתמורה יינתן פטור משירות צבאי לרוב צעירי החסידות. השיחות נוהלו בחודש האחרון על ידי הרב אברהם בנימין זילברברג, מקורבו של האדמו"ר מגור, וההסכם נסגר בפגישה בתל אביב, בה הוחלט לפטור אלפי צעירים מגיוס לצה"ל בתמורה לגיוס עשרות מהם למשטרה. גורם חרדי: ״גור הפקירו את הציבור החרדי והחסידי״ :

✅ הפלג הירושלמי פרצו לכינוס של חיילים חרדים במתנס רמות ברחוב רקנטי מעל קניון רמות..וגרמו נזקים כבדים..עימותים היו במקום

✅ שר מטעם ש"ס מבקש להפוך את הקבינט לשמאלני ולמנוע נצחונות מישראל - השר מרגי בערוץ 14 על גנץ ואיזנקוט: "צריך להוריד את הראש, לצרף אותם לממשלה ולהוביל את המדינה הזו בבטחה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.