רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ ה'וול סטריט ג'ורנל' בכתבה נרחבת על גיוס חרדים: העיתון מדווח על צעיר חרדי, בן 19 "שהיה כל כך נרגש להצטרף לצבא שהוא לא הצליח לישון בלילה לפני שנסע לבקו"ם". מנגד העיתון ציטט את שלמה רוט, גם הוא בן 19 וחרדי, כי שרף את הצו האחרון שקיבל כשהוא עומד עם קבוצת מפגינים נגד גיוס לצבא "עבורנו, להיות בצבא זה יותר גרוע ממוות", אמר רוט

✅ "עד לא מזמן אברכים ותלמידי ישיבות היו מקבלים פטור של תורתו אומנותו", אומר ל׳וול סטריט ג׳ורנל ישראל כהן, פרשן מדיני של רדיו קול ברמה. "אבל הציבור החרדי מקשיח כעת את עמדתו. לפני פסיקת בית המשפט לחייב את כולם בגיוס, ביוני רק שוליים קיצוניים של החברה החרדית לא התייצבו, אמר. "היום כל המיינסטרים החרדי אומר ועושה את זה. זהו צעד משמעותי"

✅ עוד מ'הוול סטריט ג'ורנל': קצת לפני חצות ביום ראשון, הצבא הורה למתגייסים להתייצב למחרת בבוקר בפארק מחוץ לתל אביב (פארק אריאל שרון) כדי להתחיל בהליכי הגיוס שלהם כדי למנוע הטרדות מצד מפגינים. המעטים שכן עברו בשערי הבקו"ם, נתקלו במפגינים חרדים שצרחו "בוגד" ודרשו מהם להסיר את הכיפות שלהם"

✅ סמוטריץ׳ ברדיו 103: נתניהו הודה לאחרונה בדיוני הקבינט כי עסקת שליט הייתה טעות

✅ ח"כ גפני מגיב ללפיד: אצל לפיד, שומרי סף ואנשי מקצוע זה רק מי שאומר את מה שהוא רוצה לשמוע. ומי שלא - הופך להיות 'מבקר מטעם' ומשתלח בו. האיש לא מבין מה זה משטר דמוקרטי כלל

✅ בית המשפט המחוזי סירב להוציא את הצו לבקשת מנדלבליט. השופט מתח ביקורת חריפה על מנדלבליט: למה פנית אלינו אחרי שסורבת אתמול בשלום?

✅ עמית סגל: באופן די מדהים מנדלבליט לא טרח למסור תגובה. מישהו חייב פה הסברים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.