רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ דיווח ב-CNN: גוברים החששות בבית הלבן כי לא ניתן יהיה להגיע לעסקה לפני סוף כהונתו של ביידן

✅ עמיחי שטיין: לראשונה מזה זמן רב: סקר ניו יורק טיימס נותן יתרון של אחוז אחד לטראמפ - ברמת ההצבעה הארצית

✅ בן יניב: עד כמה הבחירות בארה"ב צמודות? שנת הבחירות 2024 היא הראשונה מאז 1964 שבה אף מועמד לא הוביל על יריבו במספר העולה על 5% באף יום, באף סקר ברמה הארצית. הכל תמיד היה בתוך טווח הטעות הסטטיסטית

✅ ערוץ 7: אלן דרשוביץ, עורך הדין היהודי הבכיר, החליט לעזוב את המפלגה הדמוקרטית בעקבות כנס הוועידה הלאומית הדמוקרטית שהתקיים בחודש שעבר. בשיחה עם מנחה הרדיו היהודי זאב ברנר סיפר דרשוביץ על החלטתו ואמר כי היא התקבלה לאחר הוועידה הלאומית הדמוקרטית ש"העניקה במה לדוברים אנטי-ישראלים ומפגינים אנטי-ישראלים מחוץ לוועידה", לדבריו.

✅ בניסיון להימנע מטענות להתערבות בבחירות: בית המשפט בארה"ב אישר לדחות את העמדתו לדין של טראמפ באשמת שימוש שלא כדין בכספי קמפיין עד אחרי הבחירות - ל-26 בנובמבר

✅ עמיחי שטיין: יותר מ-60% מהמצביעים הסבירים אמרו שהנשיא הבא צריך לייצג שינוי משמעותי מביידן, אבל רק 25% אמרו שסגנית הנשיא מייצג את השינוי הזה, בעוד ש-53% אמרו שטראמפ כן מייצג שוני מהנשיא ביידן.

✅ עמית סגל: סקר ניו יורק טיימס: 
טראמפ חזר להוביל על האריס, הפעם ב-2% ברמה הלאומית. אפקט הועידה נמחק. הפער זהה לזה ביום שבו החליפה את ביידן. 
העיתון תוהה אם תם ירח הדבש של האריס, ומציג שורת נתונים שבהם טראמפ מוביל עליה.

✅ עמית סגל: בימים האחרונים תוהים רבים בארה״ב אם הזינוק יוצא הדופן של האריס בסקרים לא נבע מ״sugar rush”, יעני עלייה זמנית ברמת הסוכר שלא מעידה על שינוי ארוך טווח. 
הסקר הזה, אמנם ברמה הלאומית ולא במדינות המפתח, הוא בשורה מדאיגה לדמוקרטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.