רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ שר המשפטים, יריב לוין בתגובה לפסיקת בג"ץ: צו שאין לו אח ורע באף דמוקרטיה מערבית, מנוגד לחוק מפורש, וניתן תוך ניגוד עניינים חמור. השתלטות כוחנית על הוועדה לבחירת שופטים ונטילת סמכויות השר בניגוד לחוק. זה המשך ישיר לדרך המינויים הפסולה במערכת המשפט, כפי שראינו בעניין מינוי היועמ"ש. לא אוכל לעבוד עם נשיא שמונה באופן בלתי חוקי בידי חבריו, ושאינו לגיטימי בעיני ציבור עצום

✅ ווינט: התא"ל שתקף את צמרת צה"ל זומן לשיחת הבהרה עם הרמטכ"ל - ולא יודח: תא"ל במיל' גיא חזות, שהגדיר את ניהול הלחימה בעזה כ"מחדל החמור ביותר", שוחח עם הרמטכ"ל לאחר פרסום דבריו. הוא התבקש להפסיק את התבטאויותיו הפומביות כל עוד הוא ממשיך בתפקיד בצבא :

✅ איתמר אייכנר:  בכירים בישראל צפויים לדרוש מארה"ב להגביר את הלחץ גם על קהיר כדי להגיע לעסקה. "הגיע הזמן שיכירו באחריות המצרית", אמר גורם ישראלי. הערכה: אם יהיו הסכמות עם קהיר על ציר פילדלפי - יהיה קל יותר לשכנע את חמאס :

✅ דיווחים בעזה: הופסקו שירותי האינטרנט במרכז ובדרום הרצועה (ווינט) :

✅ דובר המשטרה אריה דורון בערוץ 12: "החשודה בתקיפת השר בן גביר מסוכנת לציבור, אין הבדל בחוק בין חול לברזל. הדין הוא אותו דין"

✅ למרות האנטישמיות: ירידה של 43% במספר העולים מצפון אמריקה בשנה האחרונה. עם זאת הסולידריות והתרומות זינקו (חנן גרינווד)

✅ אילון מאסק נמצא בקצב בדרך לתואר הטריליונר הראשון בעולם וזה יקרה עד 2027, על פי דו"ח חדש של קבוצת Informa Connect Academy שעוקבת אחרי צבירת עושר. זה נובע מהעובדה שהעושר של מאסק גדל בקצב שנתי ממוצע של 110%. הוא גם האדם העשיר בעולם, עם 251 מיליארד דולר, לפי מדד המיליארדרים של בלומברג (בן יניב)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.