רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באוגוסט 2024

איפה המסירות נפש של ליובאוויטש

 

לפני חודש ציינו את חג הגאולה יב' יג' תמוז, ובכל ריכוזי אנ"ש התקיימו התוועדויות עם מיטב המשפיעים ובעיקר זקני אנ"ש שזוכרים את מסך הברזל ברוסיה.

בהתוועדויות הללו התרפקו אנ"ש על סיפורי נוסטלגיה של מסירות נפש, כמובן כל סיפור עם כמה משפטים ברוסית ועוד כמה כוסות משקה עושים את זה ליותר אותנטי וטוב.

כמובן שאחרי כל פארברגען שכזה האגו החב"די מתפס גבהים, ולא נשאר אלא להכריז "יחי אנחנו", אבל אחרי שאני חוזר למציאות לשנת תשפ"ד ואני רואה את אותם מנהלי מוסדות מאנ"ש שחוץ מכסף לא מעניין אותם כלום, ותמורת זה, יחתמו הסכמים עם הצבא וימכרו את הבחורים של חב"ד לצה"ל.

האם אתם לא מתביישים לעשות רעש וצפצופים ממס"נ במסך הברזל?! ולמעשה כיום אתם הכי לא שייכים לזה, ואם הייתם חסידים של הרבי הריי"צ הוא לא היה נאסר בכלל, אלא היה מקבל צל"ש מקומוניזם.

מנהלי המוסדות (מהדרום ומהצפון) הם ברכה לבטלה, לא בשבילם כתבתי את כל הנ"ל, אלא בשביל ההורים באנ"ש שאכפת להם מחינוך של ילדיהם. אם אתם שולחים את ילדכם לאותם מוסדות, אל תצפו שיצאו משם חסידים אמיתיים.

הדבר היחיד שיוכל לעצור את אותם מנהלי מוסדות, הוא שהם יראו שרישום הבחורים אלהם יורד, והורים יגידו לו במפורש, אתם עושים דילים על חשבון ילדינו ומאחורי גבינו, אנחנו לא שולחים אלכם יותר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.