רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 באוגוסט 2024

ווארטים

 

📌 אחד העסקים שראיתי בדרך לעבודה תלה שלט מוזר על החלון:
"אנחנו מעדיפים לעשות עסקים עם 1000 טרוריסטים של חמאס, מאשר עם אזרח ישראלי אחד"!
התעצבנתי, והתקרבתי בזעם לבית העסק.....
ואז ראיתי את השלט למעלה
" חיים מצבות"!!!!

📌 רבי זלמן מפוזנה היה אומר:
תמה אני על החסידים, שהם שונאים אותי. כשאני מספר עם חסיד מחסידי קוצק, הריהו מגנה בעיני את הצדיק מאיזביצה, וכשאני מספר עם חסיד מחסידי איזביצה, הריהו מגנה בעיני את הצדיק מקוצק. זה הכלל: כל חסיד מגנה את צדיקו של חברו. ומה פשעי ומה חטאתי, שכולם נאמנים עלי ואני מאמין בדברי כולם?

📌 *מה בין הצדיק לאדם הרגיל*
*הצדיק רואה ומכיר את העולם הבא*
*ואילו על העולם הזה הוא רק שומע.*
*ואילו האדם הרגיל*
*רואה ומכיר את העולם הזה,*
*ועל העולם הבא הוא רק שומע"*
*(רבי משה מקוברין)*
 
📌 רק מרוקאית יכולה:
להביא מנקה הביתה.
         להסביר לה.
         להדגים לה.
          לעזור לה.
  להוציא לה כיבוד.
  להכין לה צהריים.
לספר לה חוויות שעתיים.
לעבור אחריה עם סמרטוט.
          לשלם לה.
       ובסוף להגיד:
"ניקתה כמו הפרצוף שלה..."
 
📌 אישה הלכה לרופא. דוקטור האוזן  שלי שרופה.
איך זה קרה שואל. הדוקטור.
אני גיהצתי ופתאום צילצל הטלפון ואני  בטעות הרמתי את המגהץ ועניתי .זה היה מספר טעות.
ומה  קרה לאוזן  השנייה שהיא שרופה,
המטומטם. הזה התקשר עוד פעם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.