רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 ביוני 2024

גנץ נטול אינטליגנציה


 מאת פישל קדוש 

לא נוח לומר, אבל לא רק "אחים לנשק", "הארץ", יאיר גולן וכל מיני פרדואים ודיסקינים למיניהם, שבעת מלחמה יוצאים בגלוי נגד ישראל, הם בוגדים, כפשוטו.
גם הרבה מכל האחרים, ששומרים על פסון ומדברים כביכול "פטריוטית" ונמצאים בתוך סרגל המיינסטרים, אבל מתחת לשולחן "מתאמים" עם אמריקה הביידנית (שבפועל היא אובאמית), ופועלים לפי -ועבור- אינטרסים אמריקאיים, ובעיקר פנים אמריקאיים, עבור המפעילים שלהם מהמפלגה הדמוקרטית, הם במציאות בוגדים בעמם. 
זה כולל את גנץ ואזנקוט, שהעובדה שהם אנשים קטנים עם אינטליגנציה נמוכה (שריסקה את הצבא) ואולי לא מבינים את משמעות מעשיהם, לא מוציאה אותם מהקטגוריה של בוגדים.
איך אמר ר' חיים מבריסק? "נעבעך אאפיקורס אי עכעט אאפיקורס" (אפיקורס בגלל נסיבות אומללות הוא גם אפיקורס) ונעבעך בוגדים, גם הם בוגדים. 
כשזה קורה ברמה הגבוהה ביותר, בתוך קבינט 0המלחמה (ממנו הם הדליפו ללא הפוגה), זה חמור הרבה יותר מבוגד קטן שמשתף פעולה במישרין עם האויב, אבל נזקיו לא מתקרבים לנזקים שעולל לנו הצמד המסוכן הזה, גנץ-אזנקוט.
יש לקוות שעם לכתם, ייפסק קו הייצור של הנזקים.
באותו עניין, גנץ כל כך חסר הבנה, עד שלא קלט שהמנדטים שרשומים לו בסקרים, אינם מגיעים מהערצה לאישיותו ומחשבה שהוא נפוליאון החדש, אלא בגלל שנחשב לאיש שלום ואחדות, ולמן הרגע שבו החל לרמז על עזיבת הממשלה, החלו המנדטים לזלוג בטור עורפי, עד שעתה, עם מימוש החיסול הממוקד לאחדות הוא ירד מ-42 בשיא לסביבות העשרים, ולפי פילבר שנחשב דייקן ובעיקר אמין יותר כבר ירד ל-17, ונמצא בהתמודדות עם לפיד וליברמן ובקרוב עם בן גביר, ש"ס ויאיר גולן, כשהסוף יהיה שלא יעבור את החסימה.
הבחור נטול אינטליגנציה עד כדי כך, שלא הבין שלפיד ושות' שקוראים לו לעזוב את הממשלה, בסך הכל מנסים לשדוד לו את המנדטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.