רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני אישרה היום רשימה נוספת של 107 עמותות ומוסדות ציבור לפי סעיף 46 בפקודת מס הכנסה.

✅ השר בן גביר: השבוע הגענו לאזרח ה-100,000 שקיבל רשיון נשק. הנשק מציל חיים. אנשים נרצחו כי לא היה מספיק נשק. עוד נשק, להציל את עם ישראל

✅ שערוריה: במהלך דיון בוועדת העבודה והרווחה אמרה נציגת משרד המשפטים  כי לא ניתן יהיה לתבוע את אונר"א בגין אירועי ה-7 באוקטובר: "מוסדות האו"ם חסינים לחלוטין מתביעה". יו"ר הוועדה ח"כ אייכלר אמר בתגובה: "כשהקימו את האו"ם המטרה הייתה להגן על אנשים ובסוף הוא עצמו חסין מתביעות על פשעים שהוא מבצע. זה אבסורד".

✅ אבישי גרינצייג: שופטי בית המשפט העליון, החברים בוועדה לבחירת שופטים, מסרבים להשתתף מחר בדיון בוועדת החוקה בנימוק משונה של חשש מניגוד עניינים.

✅ חזקי ברוך: יאיר גולן משיק את הקמפיין שיוביל להקמת המסגרת הפוליטית הרחבה במחנה הליברל דמוקרטי: "נקים מפלגה דמוקרטית רחבה שרוצה בישראל חזקה וחופשית שתציע אלטרנטיבה לשלטון המושחת והמשיחי שמוביל את ישראל לתהום"

✅ אלמוג בוקר: לא לומדים כלום - אחרי שהבטיח לתושבי העוטף שיחזיר את הביטחון ואחר כך הודה שאי אפשר למנוע כל ירי, עכשיו הרמטכ"ל מבטיח לתושבי הצפון: ״נחזיר אתכם רק בביטחון מלא״. הרמטכ"ל יודע שזה בלתי אפשרי. אין שום סיבה לייצר תקוות שווא בקרב המפונים בצפון.

✅ אליאור לוי חושף כעת במהדורת כאן 11: בחמאס חוששים שישראל תגיע למקום החיסול של מרוואן עיסא בנוסיראת ויחלצו את גופתו לצורך מו״מ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.