רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 בדצמבר 2023

מבזקים

 

✅ יהודה שלזינגר: רה״מ נתניהו מתלבט כיצד לנהוג בשר הכלכלה ברקת שנעדר מההצבעה על התקציב - מחד, ההתייחסות אליו תשדרג את מעמדו. מנגד, נתניהו מעדיף לסיים משברים כשהם קטנים.

✅ הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו ב׳ערוץ 14׳ על השר ניר ברקת: ״הוא מכוון להיות מפוטר או להתפטר מהממשלה. הוא מנסה לבדל את עצמו מהליכוד ולהתרחק קצת מבנימין נתניהו״.

✅ הוושינגטון פוסט מדווח מפי גורם ביטחוני ישראלי: החל מאמצע 2021 חמאס העביר לישראל מידע מודיעיני על הג'יהאד האסלאמי כדי לתת את הרושם שהוא משתף פעולה ולהרדים את המודיעין הישראלי

✅ דו"צ מפרסם מסמכים וקבלות שחושפים כיצד בנו של איסמעיל הנייה נוהג לרכוש תכשיטי יוקרה, בסכום ששווה לשכר של שנתיים עבור עזתי ממוצע

✅ במערכת הביטחון מעריכים: יידרש עוד חודש לפחות של המשך התמרון הקרקעי בצפון הרצועה ובדרומה - עד שייפתח חלון ההזדמנויות הבא לעסקה להשבת חטופים.  לפי גורמים במערכת, זה פרק הזמן שנדרש כדי לייצר את הלחץ הצבאי שיביא את חמאס לנהל מו״מ מחודש בתנאים טובים יותר. (דורון קדוש)

✅ שר החוץ אלי כהן על מזכ"ל האו"ם האנטישמי: כהונתו של גוטיירש היא סכנה לשלום העולמי. בקשתו לקריאה להפסקת אש בעזה, מהווה תמיכה בארגון הטרור חמאס, ורוח גבית לרצח קשישים, חטיפת תינוקות. מי שתומך בשלום עולמי חייב לתמוך בשחרור עזה מהחמאס .

✅ נשיא ארה"ב ביידן לכלי התקשורת: ״לא בטוח שהייתי רץ לנשיאות אם טראמפ לא היה רץ״.

✅ אריאל כהנא: על פי סקר מהיום של CNN - ביידן ממשיך לרדת בסקרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.