רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 בדצמבר 2023

מבזקים

 

✅ גנץ בדרום: "הסירוב של חמאס לשחרר מהשבי אחרי למעלה מ-70 ימים - קשישים, חולים ונשים הוא עוד הוכחה שחייבים להסיר את האיום של חמאס"

✅ השר גנץ בשיחה עם שרת החוץ של צרפת קתרין קולונה, לאחר ביקורה בלבנון: "מדינת ישראל לא תשלים עם האיום שמציב חיזבאללה על תושבי הצפון. האינטרס להגיע לפתרון דיפלומטי באזור הגבול, הוא קודם כל אינטרס של לבנון. נעשה כל מה שנדרש בכדי להגן על אזרחיה ולאפשר להם חזרה בטוחה לבתיהם"

✅ הפרשן לענייני ערבים של 'חדשות 12' אהוד יערי ב-103: על אפשרות להפסקת אש: "סינוואר לא יהיה מוכן, להערכתי, להפסקת אש של כמה ימים, לעוד איזו עצירה שאחריה תתחדש הלחימה. הוא יהיה מוכן לשקול את זה כאשר הוא יבין שחטיבת חאן יונס שלו, על ארבעת גדודיה, סיימה את חייה" 

✅ אהוד יערי ('חדשות 12') ב-103: על הגילויים לגבי מצבו של דף: "לא היה שום חידוש בין מה שנראה בסרטונים לגבי מה שהיה ידוע. האיש נכה, הוא כבר לא מתפקד שנים כמפקד העליון של הזרוע הצבאית של חמאס וזה לא חשוב מה אומרים באולפנים, זאת המציאות" .

✅ עוד מאהוד יערי ב-103: "חמאס מכין כמה שנים תוכניות, לאו דווקא זו שבוצעה, במטרה עיקרית של לקיחת בני ערובה כדי לשחרר אסירים. הם התכוונו לעשות מתקפה יותר גדולה, הם התכוונו להישאר בשטח ישראל ימים רבים. הם התכוונו לחבור לחברון ולגדה המערבית, להגיע לאשדוד ולאשקלון" :

✅ ראש הממשלה נתניהו: אנחנו נלחמים עד לניצחון. אנחנו לא נעצור את המלחמה עד שנשלים את כל יעדיה, השלמת חיסול החמאס, ושחרור כל חטופינו. הברירה שאני מציע לחמאס היא מאוד פשוטה: להיכנע או למות. אין ולא תהיה להם שום ברירה אחרת. ואחרי שנחסל את החמאס אני אפעל בכל כוחי כדי להבטיח שעזה לא תהווה יותר שום איום על ישראל. לא חמאסטאן ולא פת״חסטאן

✅ 'ווינט': כרוזים הקוראים לתושבים בעזה להתפנות, פוזרו בטעות באזור ראש העין .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.