רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 22 בדצמבר 2023

לא להאמין - בתקופת הקורונה בנו מנהרה ענקית מתחת ל-770 בקראון הייטס ועתה גילו זאת

 

הלם ואימה בקראון הייטס לאחר שנמצאה מנהרה חפורה מתחת לאדמה במקומות הכי לא סבירים, מתחת ל-770 בקראון הייטס.
לא, אנחנו באמת לא צוחקים. לא העתק ישראלי של 770 בארץ ישראל. המטה של ​​ליובאוויטש בקראון הייטס, ברוקלין, ארצות הברית.
הגילוי המקרי התרחש לפני כמעט שלושה שבועות לאחר שסדרת תקריות צלצלה בפעמוני אזעקה עם הגבאים של 770.
בעל בית ברחוב יוניון אמר כי הם שמעו רעשים חשודים בלילה בביתם במשך תקופה. כשהרעש נמשך, הודיע ​​בעל הבית המודאג למישהו על הקולות והחשד שלהם.
בערך באותו זמן, בוצעו עבודות בנייה להנחת צינורות מים חדשים למשרדי המרכז בקומה העליונה ב 770. כשהעבודות התקרבו לסיום, נחפרה תעלה להנחת קו מים והעובדים המופתעים נדהמו לגלות מה שנראה כמו מנהרה מתחת לאדמה , לפי מקור המכיר את האירוע.
לאחר שחיבר את החלקים, אחד העובדים בשנת 770 חקר וקיבל את הלם חייו כשגילה את המנהרה, שנחפרה מהמקווה בפינת רחוב יוניון ושדרות קינגסטון. המנהרה השתרעה לכאורה מהמקווה מתחת לשדרת קינגסטון. חלק הנשים של 770, שם הוא יצא לבניין.
בעוד שפרטים על המנהרה נותרו דלים, ועם כמה שמועות שהתפשטו, נראה שקבוצת בחורים שלא הייתה מרוצה מהנעילה מחוץ ל-770 במהלך הקורונה החליטה ליצור את דרכם פנימה, כשהמנהרה היא הניסיון שלהם.
בעבודת הלילה במשך תקופה ממושכת, החלו הבחורים לחפור מבניין המקווה וחללו מנהרה שנשמעת דומה להחריד לאלה שבהן משתמש חמאס ברצועת עזה. המנהרה, בעודה "חובבנית" הצליחה להתרחב עד 770, שם התחפרה מתחת לאזור הנשים של שדרת קינגסטון, ואולי ערערה אותה.
זועזעים ונחרדים ממה שנמצא, קיבלו הגבאים 770 את ההחלטה לסגור את אגף הנשים שעלול להיות לא בטוח לציבור, כאשר מתקבלות החלטות כיצד לאבטח את המבנה.
עם גילוי המנהרה, הצדדים המעורבים יצטרכו כעת להתמודד עם כמה שאלות קשות כמו מי יהיה אחראי לנזק שגרמה המנהרה? האם יש להגיש כתבי אישום פליליים נגד הבחורים? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.