רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוגוסט 2023

תגובת הרבנית מסדיגורא להתעללות בנה הינוקא הסורר, השופך את דמה

 

שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק

מסביבתה של הרבנית מסדיגורה תליט"א נמסר בקשר למכתב שפורסם:

התביעה החריפה בבית המשפט לא נולדה אלא מכך שהנתבעים צפצפו על פסיקתו של בית הדין, הפרו את התחייבותם לבית הדין לאפשר לרבנית לגור בדירתה, ובדרכים אלימות וקשות הביאו לגירושה מן הדירה בה גרה, הסיקו וגנבו רכוש רב השייך לרבנית. יודגש - תביעתה של הרבנית הוגשה בלב כבד, לאחר שהרבנית מיצתה את כל הניסיונות בפניות לאדמורי"ם, רבנים ומתווכי שלום שיעזרו בנושא, ולאחר תלונות במשטרה. לאחר שכל זה לא הועיל, קיבלה היתר מאחד מגדולי הפוסקים בדור להגיש תביעה בבית המשפט. התביעה כוללת טענות קשות מאד כלפי בנה ואנשים מטעמו שפעלו כנגדה באופן אלים, ברוטלי, בוטה וגס. כתב התביעה מציג מסכת גניבות והתנכלויות קשות מאד, ולא בכדי התקבל ההיתר לפנות לערכאות.

 יצוין כי אף לא אחד מן הרבנים אשר הוטעו לחתום על המכתב, עם סיפורי בדים, פנה למי מצד הרבנית לבירור הדברים.

צביעותם של הנתבעים זועקת במיוחד כעת כאשר תוקפים כעת את הרבנית, שהרי הם הם עצמם פנו ותבעו בערכאות שוב ושוב, שלא על פי הלכה, תוך התעלמות מוחלטת משטרי בוררות שנחתמו על ידי הרבנית בבית דינו של הגאון הגדול רבי אשר וייס שליט"א. הנ"ל לא הססו לתבוע את כבו"ק האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים לבית משפט, לאסור עליו לבקר את אמו בדירתה בירושלים, ודרשו שיתייצב בבית המשפט, על כך לא נשמע קול מחאה. 

בנוסף פעלו כבר באלול ה'תשפ"א לנשל את הרבנית מדירתה בירושלים, (דירה אשר על פי צוואת העקבי אבירים זצ"ל הינה רכוש משפחתי פרטי).
 
ידועה גם הקריאה של אב"ד מפורסם (בעניין אחר), לפיה במקרי אלימות "אין לבי"ד מכל חוג שיהי' כח ודרך לעצור בדברים אלו... הדרך היחידה להפסיק ולעצור היא תביעה ועוד תביעה... בבתי המשפט ותלונות למשטרה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.